[CS:S] Member ... =D

LeQ7or

Neuer Benutzer
10. April 2008
15
0
Han e neuigkeit für euch =D

Do dr LaVita jo gseit het dasser kei Lust mehr het zum zocke, hani gester zum Spass em Skilly gseit, wär doch geil wenn mer e alte Clankolleg (vo SoH) vo mir chönnte hole ...
Jetzt schriibt dä mir hüt, dasser sit hüt Clezz isch ... =D


Dänk het niemmer öppis drgege, wenn dr Slizza bi uns wird im Squad mitwirke? ;)

http://www.esl.eu/de/css/player/1466699/

MfG =D
 
Re: Member ... =D

geile news! super sache! bewerben. machen jetzt dann eh wiedermal ein clantreffen, wo sich dann alle schöne homomässig kennen lernen können. ;D
 
Re: Member ... =D

hallo

ich bins ems =)
und ich bin ems high =)
machems immer high gather =)
und spielems uf eps server =)
ihr bruchet ems mich =)

Mit ems fründliche grüsse

mich
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Member ... =D

isch huere luschtig, de cercis...isch eifach so en hömeler wo vo niened uftaucht und bi eus chli hänged und den wieder mal gaht und am nächschte tag ischer wieder im vent?

Wie e krankheit irgendwie?!

bewirb di doch mol du hömler man :p
 
Re: Member ... =D

Do mir jetz den bald startklar sind zum page mache usw hani welle fröge wie das so usgseht wäge CSS

Ich bi mer bewusst das de skillphil und de skiller jetz au s cod4 hend.

Wirds bi euch GAR kei css aktivität meh gäh?sölle mer usschau uf CSSler halte? kenned ihr es paar cssler? (ich mein wen si skilled sin isch jo dopplet so guet, aber muess ja nit si, hauptsach mir vrträtte viel games sind en geile hufe und chönnd au chli an LANs go rocke.

Hübscher als d SoH'ler simmer jo sowieso scho :p

greetz
 
Re: Member ... =D

phil spricht derzeit darüber, neue CSSler an land zu ziehen und nen zweiten anlauf zu probieren. ich würds natürlich super cool finden und drücke ihm die daumen. phil will ausserdem längerfrisitg bei CSS bleiben und COD4 nur die aushilfe spielen. finde ich auch nen guten entscheid. CSS ist halt einfach zu wichtig im eSport.
 
Re: Member ... =D

ja das ist ja super, wäre sehr nice wen wir schonmal 3 games vertretten könnten, das würde an ner LAN sicher gut ankommen, obwohl halt etqw gar nich gespielt wird lol :p

Und kann mal wer die plage cercis entfernen? oder kann er sich so integrieren das es nicht mehr als plage dargestellt wird! Ich mein ich find das ja gut wen NICHT clanmember auch was posten im Forum, aber bei cercis ist es eher unnötiges lesen als was sinnvolles und ganz ehrlich er geht ein wenig aufn sack^^. Entweder er gehört zu uns oder er sucht sich was anderes, aber so was mitenendrin läuft bei uns nicht.
Sonst richten wir halt im mumble n channel ein die nur gäste brauchen dürfen^^.

irgendwe FGN friends and more :)
dan kann er da idlen und wen wer mit ihm sprechen will kann man dahinswitchen
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord