Ansagen

benserker

Stammtischphilosoph
Mitarbeiter
Administrator
Gaggiwurst
8. April 2005
10.861
789
Zürich
mer merkt, dass mer langsam ETQW mässig a skill zuegleit händ und durchus au scho fascht chönd mit med mithalte! trotzdem giz sache, wo no müend güebt und klärt werde. zB wäred da d'asage! das isch bi allen teambasierte taktik-shooter s'gliche, im ET hämmer das genau so müsse üebe.

ideal isch folgende ablauf:

1. vo wo chunt dä gägner?
2. wivill und was für klasse?


bispil: über main, 2 medics, 1 engi


natürlich muss für jedi situation abgmacht werde, wie veschideni zuegäng heissed. aber meischtens isch das au logisch. so giz meischtens:

  • [li]main[/li]
    [li]side[/li]
    [li]vo hine[/li]
    [li]spezifischi bezeichnige (hügel, stäge, gallerie, balkon usw.)[/li]


am bispil vo eusere homemap (island) bim letschte obj. würd das folgendermasse usxeh (münd s'bild halt genau aluege, suscht checkeders nöd):

1 ->; main
2 ->; hügel
3 ->; vo hinne stäge
4 ->; vo hinne meer
 
Re: Ansagen

en medic vo hine...gay....aber isch alles wo mer wüsse muss zum guet game chönne :D
 
Re: Ansagen

schön ruhel, dass du trotz dinere mässige forumsbegeischterig bewisisch, dass die gamerelevante sache lisisch!
 
Re: Ansagen

Zitat von Benserker:
sodele, hab island gemacht. die qualität ist diesmal nicht so der bringer, das waren meine ersten versuche. die bilder sind jetzt kleiner und sollten auch auf euren erbärmlichen scheissmonitoren scrollfrei komplett darstellbar sein

habe eigentlich gar keine probvleme mit meinem monitor und von wegen srcollen was ist dass ?????
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Ansagen

Zitat von Reifnir:
und von wegen srcollen was ist dass ?????

scrollen meint ein bild hin und her bewegen. wenn du zB im forum einen thread liest, dann siehst du ja nicht alle antworten auf einmal. wenn du die unterste antwort lesen willst, musst du bis ganz nach unten scrollen entweder mit dem balken und dem mauszeiger oder mit dem mausrad. aber auch in spielen gibts dieses scrollen zB in strategiespielen, wenn du mit der maus zum bildschirmrand gehst und dann dein sichtfeld verschiebst, nennt sich das auch scrollen. schlauer jetzt?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Ansagen

hahaahhaha Ben ( nid auslachen=)

sicher hab ich das gewusst es war auch ironisch von mir gedacht. da ich ja nen 26 zoll Bildschirm besitze und nicht scrollen muss damit ich 1 Bild ganz anschauen kann hehe.

War halt ne dumme Bemerkung von mir hehe ;)

PS: Aber danke für die erklärung ;)
 
Re: Ansagen

so macht mer posts wo sich öpper huere müh geh hät "kaputt" imo, findi schad ;(
 
Re: Ansagen

Zitat von Reifnir:
sicher hab ich das gewusst es war auch ironisch von mir gedacht. da ich ja nen 26 zoll Bildschirm besitze und nicht scrollen muss damit ich 1 Bild ganz anschauen kann hehe.

War halt ne dumme Bemerkung von mir hehe ;)

spricht ja nicht gerade für dich, dass ich dir in vollem ernst antworte. (owned)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Ansagen

Konnen wir bitte langsam das geflame ghier lassen denn dieses Topic wird mit, nichtwichtigen und unbrauchbraren posts nur so durchgespammt erwarte au keine reaktion auf meinen post, sonst führt alles nur noch weiter und wir haben noch ein paar dumme posts mehr.

Oder wollt ihr Bens super mega tolle arbeit verschändedn und zurnichte machen ??
 
Re: Ansagen

lolerei, sorry matthi, ich chamers ned verkneife, doch Du bisches gsi, wo dermit agfange hät,...^^
ich bin eh defür das themy sticky zmache und all posts wo eifach da nix zverlore händ, entweder in mülleimer oder ine sammelthread ztue (da chönntmer eine für intern, wie mer das au im externe chönnt mache). finde, de threadstarter entscheidet das im jewiilige fall, da es sin fred isch. häter kei mod rächt und chaners sälber mache, gits ja de chnopf 'dem moderator wählen'. de chönnt denn die posts ine sammelthread ine tue, wo sicher auno luschtig wär (ok,da isches au ned immer angersch), da unzämmehängendi posts nachenand blabla usw
 
Re: Ansagen

sobald ich zit finde, die restliche maps au no zmache, wird die freds teile. eine sticky mache drus und zwar dä mit dä map, dä ander isch dänn diskussion dezue...
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
benserker Wichtig: Ansagen Aktive Spiele 2

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord