Welcome to Steep

Skillphil

Dü Furz
Goldmember
15. März 2008
1.761
414
36
Hey Jungs da unter uns sicher no e paar gern SSX Tricky oder Snowboard 1080 gspielt hend hoffi ich wird in zuekunft e paar vo euch in dem Spiel finde! Mi hets bis jetzt extrem überzügt.

Um was gohts?


Wie gross isch jetzt d'Welt wirklich?


Machts Spass?

Je meh desto besser :)


Ich dänk es könnt es recht geils Competition Game wärde für uns. Suchtfaktor für die beschti Zyt oder meischte Pünkt isch immens. Priis/Leischtig... naja ich ha uf Gamesrocket Gold Edition (inkl. Seasonpass) für 48.- gfunde also not Bad


Cheers
 
  • Like
Reactions: benserker
....PNG


...

Und Offlinemode lässt einen natürlich das Spiel nicht starten. GGWP.
 
Zuletzt bearbeitet:
mi Username isch freakpants
edit: bi wider inecho und wär im ts
 
Zuletzt bearbeitet:
Jaa kaufs dr isch eifach richtig geil :)
Do isch emole unseri ersti Challange wo dr Vari und ich usgsuecht händ.
Steep 12.08.2016 - 00.27.07.031.png
 
hello-world.png


wider mitem board, eingch scho öbbe 15 minute nach dem du gange bisch. irgendwas isch aber schräg gsi bi dem lauf, hätt chönne schwöre sig hingerem ghost gsi.. eh ja...

ha ner no öbbe e stund probiert und nüt me gschafft. verdammit physik isch haut eifach scho huere weird, grad bi dene jumps im mittuteil weisch nie genau was passiert. und woni ufgä ha hanis nomou gschafft vor mim geist dr mittuteil vorem sprint abzschliesse aber us irgendeme grund ischer ner mit meh speed vo hinge füre cho... chas mer nid ganz erkläre.

auso e chaufempfehlig chani bi so komische sache nid usspreche...
 
han bis ezt guets und schlächts ghört über s game, darum wür mi über feedback froie. han d alpha gspillt und bin ned wükli warm worde mit dem game.
isch d stürig immer na eher komisch?
chamer über husdächer fahre?
tricks immer na so scheisse zum usfüäre?

Sind so mini Frage woni han. Wenn de Zocki mit Gamepad ohni isches glaub eh de Horror.
Server laufed die mittlerwile Stabil?
 
stürig: mi dünkts es reagiert eigentlech guet, mi dünkts eher d oberflächine bim fahre verhaute sech mengisch extrem komisch. jumpe isch sehr inkonsistent.

husdächer: wett mi itz nid zu 100% festlegge, aber glaub teils/teils. zimlech sicher nid aui.

tricks: git ja nur barrel roll und 360/720 usw und grabs. wenns springe herebringsch bringsch au die tricks hi. viufaut ischs grössere problem.

ig ha eingch keni problem mit dr tastatur, aber jedem das seine :D
 
Hmm skilli aber genau dis video zeiged eifach wieder wie failig dases isch.
Du chunsch chum me zum switch us, das probiersch nämli einisch und den lasches blibe wid sus am obstacle vebifahrsch :p
aber ja es gsed scho sexy us. hmm..

ich holls mer allefalls im sale.
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Z Suche drei Dota 2 Clanmitglieder [Noobs welcome] eSports 4

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord