train

-JOHN FEZZEL-(FGN)

Erfahrener Benutzer
8. April 2005
1.224
0
45
www.fightgenossen.ch
ich war in letzter zeit voll nicht mehr motiviert zum gamen. auch weil ich oft alleine unterwex war. weil ich euch alle so gern hab, möchte ich wieder ein train zusammen organisieren.

es ist nicht gemeint, dass die obligatorisch sind. aber wenn jemand online ist, dass wir dann auch wieder einmal ts benutzen und schauen, dass wir ein wenig auf objectiv spielen, damit unsere taktik besser wird. ausserdem machts ja auch mal wieder spass, so in der gruppe einen server zu dominieren. ?
 
train

wär noch luschtich, wenn sich 5 an der abstimmung beteiligen und jeder einen anderen tag wählt ;) rofl ;),...

warum kann man ned 2 tage wählen?
warum fehlt der Sonntag (samstag is ja klar,....freitig könnte eigentlich auch wegfallen, weil ich denke mir, das werden doch wohl schon eher die meisten unterwegs sein, und nicht zuhause ein "komisches" public training absolvieren,..(hehe,..ned so ganz ernst nehmen;) also wür ich eher de friitig mit em sunntig abtusche ;) (vielliicht sägi besser nüt meh, süsch heissts de no, ich sölls doch sälber mache,..hehe.lol)

sunntig fänd ich persönlich no en gäbige tag, so chli abspanne vom wuchenänd, vielleicht de tag dur no chli usnüchtere, und de no chli mit kumpels go zocke wär schono gäbig (also ich machs ja eh scho so, ungefähr,..;)

Ziit wär natürli no en frag,...under de wuche wär nätürlich de abe so äb de 8ne öppe, wür ich meine,.....am sunntig chönnt mer natürli au scho am namittag, früher abe, abe, wie au immer,...

Also ich enthalte mich da minere Stimm, will ich eigentlich bis dato no meistens der Ziit han, under de Wuche am Abe sowieso meistens der Ziit han, bzw. ume bin/chan si,....

Ansüschte wär ich für de Suuntig...

hmmmmm.....weiss ächtsch de Ben da wieder derzu? ab denne "wortmasse",...hehe,....sooooooooohhhhrrrrry,...ha ha

also, demfall lass is mal und hoff, isch niemertem zmühsam zläse, was ich da alles für seich schriibe,....(ich hoffe, habe niemanden "angefiggt",.... )

GReeTZ
 
train

also mer chan bi polls leider nöd 2 achrüzle. drumm hani une no mini zweite favorite gschribe.

und ja. schriebed doch da numme eui täg ine. ohni gross kommentär. damit ich nachher das eifacher chan uswerte. sunntig hani nöd gno, will ich gmeint ha, dass d lüt denn eh nöd so wend organisierts züg mache. aber falls ihr das wännd. ok numme schriebe :p
 
train

sunntig, mäntig, zischtig, dunnschtig

-bin au für zwei täg
-muess scho nöd voll vebindlich si, aber mer sött scho luege, dassmer sich halt au mal extra ziit nimmt. aso so semi-vebindlich.
-ab 1. april wird für mich alles eifacher, willi dänn mit daniela wohne und IMMER game chan (mal luege, was sie dezue säge wird ? )

@gAz: youre having an eggen ab, ehrlich du ? :stpd:
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
train

@Ben: lol, Danke

han mol no füre Dienstig gvotet, de hät so allei no kei Stimm gha ;)
(sorry,...aber han grad chli Mitleid gha mitem, isch zwar ned der Sinn vo der Sach, aber eso wies usgseh hät, eh eher Sinnlos, da ja allei (bis ufe Dienstag *sniff*) au nur 1 Stimm gha händ,.......etz händ all einie ;) )
 
train

montag=isi
dienstag=isi(ausser wenn fussball is)
mittwoch=isi(ausser siehe dienstag)
donnerstag=shit hani training... und im somer ahni dienstag und donnerstag training

freitag=chasch vegesse...USGANG
samstag=siehe freitag
sonntag=isi hani sogar de ganz tag ziit
Fazit: montag odo sonntag
 
train

gion, du häsch dä brate in offe gschobe, aso muschen du au wieder usehole, wämeren frässe wänd! ? ? :goodluck:
 
train

also bis jetzt hät de killer und romansk no nüt xeit.

jewils drü stimme für de mo, do, und so.

min vorschlag isch, vo dene drü täg zwei z näh, damit sich d lüt würklich chli konzentriered, susch sinds denn amix 2 lüt pro trainingstag.

wietere vorschlag treffpt: um achti uf psycho(damit mer classic maps spiele chönnd) und mit ts, 2h zämme objectiv und teamplay spiele. was nachher lauft, cha jede bestimme.

was meint ihr?
 
train

also ich bin mol füre MO & DO,...(eigentlich SO, aber MO&SO sind ja grad so nachenand, aber am Suuntig isch ja eh no meistens wer ume, wie s'micht dunkt)

en Idee isch süsch au, wenn mer mol nur s'2te isch, wär, chönnt mer anstatt Objectiv z'spiele, eifach süsch s'zämespiel übe, wie zb. RamboMedics ;)

t.b.c.
 
train

hrrrmmm....erlitsch gelagt weiss ich nicht mehr was ich geevotet habe.....
aber es kommt bei mir eh nicht so dtraufan, da ich sicher nicht gross zeit habe.............januar ist eh game-mässig gestorben,
februar, märz, april, may, juni wird voll abgfebüffelt, und in dieser zeit schau ich halt mitzumachen wenns mir geht......:D
 
train

bi mir gseht das momentan folgender masse us: ich schaffe immer bisem halbi sechsi und bin denn dementsprechend kaputt. chan und wott also nüt verspräche. aber dunnschtig gaht mer immer no am beste.
 
train

Vielleicht könnte man es auch noch so machen, dass man zb 2 Tage oder so vorher bescheid gibt, ob man dabei ist, Zeit hat oder was auch immer, und dann wenn man mal min. 6 wäre könnte man sich nen leeren Server suchen (wird wahrscheins dann eher schwer mit DJ,...) oder vielleicht auch mal lieb Claw fragen,....denn wenn der Server ja zur Verfüge stünde, wär dass ja super,..denn nur rumstehen bringt ja auch nix,...

Als ich find dass geil, wenn man dass so einrichten könnte,....
und vielleicht könnte man auch sonst noch BTC Members miteinbeziehen,....ich denke, gibt dort sicher auch ein paar, dennen das noch passen würde,...und so auf Pub spielen ist manchmal schon echt nerven,....

Wie vorher Allies auf Goldrush,...wir kamen ned vorwärts,...die Verteidigten mehr denn Platz beim CP oben, und der Tank stand bei der 2 Tankbarriere,....also da fragt man sich,...und wenn man mal zum Tank runter kam, Dyna Plantete und gegenfalls noch den Tank repariert, war man schon lange wieder tot, bis das Dyna zündete,...hast ned gross ne Chance alleine, wenn bei beiden Teams knapp 20 Leute sind.... naja,...
wir werden sehen....
 
train

Dienstag do isch sportschütze agseit

aber das gaht max bis am 20.00

susch chan ich ab de 19.00 oder früener

freiitig samstig isch halt so e sach ussgang uund so aber s chan sich au mol irichte loh so ja aber susch gat mir alles
 
train

also: die tage montag und donnerstag haben sich bis jetzt durchgesetzt. habe das auch auf dem portal so geschrieben (tabelle mitte): https://fightgenossen.ch/


die idee mit claw fragen, ob wir seinen war server jeweils aktivieren könnten, finde ich super gAz! jetzt aber erst mal gucken, ob sich die beiden tage auch wirklich durchsetzen und ob die leute das wenigstens ein bissi ernst nehmen!

es passt halt nicht immer perfekt, trotzdem: versucht doch mind 1 trainingstag die woche einzuhalten!
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
AemJaY Train Fever (Schweizer Entwickler) Game News 26
Koreander [ETQW] Train Kumpels Aktive Spiele 2
khiranhi [CoD4] Fun Train eSports 5
Yodenko [ETQW] Abmeldung vom Train Aktive Spiele 15
I Train von gestern Aktive Spiele 9

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord