tetris gott

Re: tetris gott

Oh mein Gott.... Der ist ja Üüüüüber!!! Kranke solche menschen :)
 
Re: tetris gott

Und ich dachte ein Rubik's Cube in unter 10s zu lösen sei krank xD
 
Re: tetris gott

wirklich unglaublich. ich fass es nicht... :eek:

edit: gibt auch andere, die tetris anscheinend mögen:

tetris-heart.jpg
 
Re: tetris gott

was mich wundert isch de abspann wie chan er d chlötz wiiter richtig dri due i dere gschwindigkeit und 2tens gseht er nid wie de letschti und vorherigi chlötz ligged und er baut de huffe immer wieder ab ich finde fascht chli das isch fake da me au nid meh xeht als nur sini hend und ene s iplendedti tetris fenschter .


PS. Ja jetzt chönt d japaner no öppis meh bim game ... nämlich strahle :D bruched kei liecht meh ;) sehr umweltfründlich :p
 
Re: tetris gott

Zitat von #fgn'Reifnir;24811:
was mich wundert isch de abspann wie chan er d chlötz wiiter richtig dri due i dere gschwindigkeit und 2tens gseht er nid wie de letschti und vorherigi chlötz ligged und er baut de huffe immer wieder ab ich finde fascht chli das isch fake da me au nid meh xeht als nur sini hend und ene s iplendedti tetris fenschter .


PS. Ja jetzt chönt d japaner no öppis meh bim game ... nämlich strahle :D bruched kei liecht meh ;) sehr umweltfründlich :p

Er gseht denk die nächste Blöck wo chemed scho und weiss au gnau i wellere Stellig dBlöck sind, lueg mal gnau uf dAzeig vom Game ;). Und ganze 4er Reihe ufs Mal verschwinde la tueter mitm lange 4er Block woner i die Lucke inetuet woner extra laht rechts.
 
Re: tetris gott

Zitat von Yodenko;24813:
Und Matti... hör mal uf uralti Threads usgrabe nur zum dini Statistik zpushe...

sry. muss da kurz als admin intervenieren: es ist 1. nicht verboten, alte threads auszugraben, 2. kann das sogar eine fruchtbare diskussion wieder aufflammen lassen und 3. kommts auf den comment an und das war ja ein klares statement zum thema und somit kein spam
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: tetris gott

Zitat von Benserker;24816:
Zitat von Yodenko;24813:
Und Matti... hör mal uf uralti Threads usgrabe nur zum dini Statistik zpushe...

sry. muss da kurz als admin intervenieren: es ist 1. nicht verboten, alte threads auszugraben, 2. kann das sogar eine fruchtbare diskussion wieder aufflammen lassen und 3. kommts auf den comment an und das war ja ein klares statement zum thema und somit kein spam

akzeptiert und post editiert! Sry Matti ;)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: tetris gott

@yoda ja klar ich weiss ja das er die zuvor gshet aber bim abspan sind ja die gsetzte blöck nümme ibländed und er spielt immerno wiiter ;)
 
Re: tetris gott

Zitat von #fgn'Reifnir;24822:
@yoda ja klar ich weiss ja das er die zuvor gshet aber bim abspan sind ja die gsetzte blöck nümme ibländed und er spielt immerno wiiter ;)
ahh, jetzt weissi was dmeinsch... Aber du gsesch ja denn ganz am Schluss, dass er en huufe Lücke dinne het i sim Gebilde. Aber ja, es isch glich abartig. De Typ isch halt eifach en Freak! Da stecked sehr viel Tetris Stunde dehinter. Und je meh du trainiersch desto besser wirsch. Hetti au nie denkt, dass ich mal en Rubiks Cube unter 20 Sekunde chan löse...^^
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Yodenko Tetris-Phobie Game News 0

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord