sLANp XIX

Re: sLANp XIX

ich hab nie gesagt es scheiss mich an aber ich sage ich braucht es zur zeit eine rechte überwindung für so etwas^^

Giftys einzahlungsschein ist auch einbezahlt?! die sitze sind reserviert? und wieso kommt skilly nicht und dafür warhol?...und wie sieht das mit den mitfahrgelegenheiten aus?...sonntag mittag will ich wieder auf dem heimweg sein, nicht weil es mich da ankotzen wird sondern weil ich finde 3 tage sind genug...vorallem wen wir schon alles gewonnen haben gibts ja eh nix mehr zu holen für uns ? ? ?

Natürlich freue ich mich auch auf 3 tage mcdonald und DON hurensohnbürger :)
Ich brauch aufjedenfall eine tägliche duschgelegenheit^^..haha

die slanp steht ja bald vor der tür :) und das mit dieser "frau" vorhin...das hab ich so gemeint das mich nur noch eine frau aufhalten könnte und nicht ICH bin eine frau..du pimp^^
 
Re: sLANp XIX

Ich spiele das Taxi von Basel aus. Sprich ich hätt noch 4 Plätze zu vergeben. Einer wird wohl Alco sein und die anderen drei sind noch frei.

Was warscheinlich das Problem sein wir. Da Skilli ja am Samstag Abend kommt werde ich, denke ich mal, dann auch nen Abgang machen.

Aber meldet euch wenn ihr, sicher mal auf der Hinfahrt, mitfahren möchtet.

Bezüglich wieder mit Heim fahren (da ich ja evtl. Samstags gehe) müssen wir halt noch schauen. Kann ja sein dass ich am Sasmstag zu besoffen bin um nach Hause zu fahren ;)
 
Re: sLANp XIX

hey warhol, gute sache das du fahren kannst!
sag mal, ist es evtl nicht möglich das du einfach bis sonntag mittag bleibst und uns dann gleich mitnimmst? weil das letste spiel wird sonntag vormittag sein denke ich (also unser finale ;)) und es kann ja immer sein (wie an der letzten slanp) das wir einen ersatz brauchen und da wärs halt ja noch toll...und sonst ist es immer von vorteil wen jemand hinter einem steht und mithilft! Progamers haben einen speziellen "motivator" an den lans...ein typ der einfach hinter den gamern steht und sie anfeuert und ihnen hilft falls sie was übersehen haben!!! das bringts!!

greetz
 
Re: sLANp XIX

Zitat von khiranhi:
ich hab nie gesagt es scheiss mich an aber ich sage ich braucht es zur zeit eine rechte überwindung für so etwas^^

Giftys einzahlungsschein ist auch einbezahlt?! die sitze sind reserviert? und wieso kommt skilly nicht und dafür warhol?...und wie sieht das mit den mitfahrgelegenheiten aus?...sonntag mittag will ich wieder auf dem heimweg sein, nicht weil es mich da ankotzen wird sondern weil ich finde 3 tage sind genug...vorallem wen wir schon alles gewonnen haben gibts ja eh nix mehr zu holen für uns ? ? ?

Natürlich freue ich mich auch auf 3 tage mcdonald und DON hurensohnbürger :)
Ich brauch aufjedenfall eine tägliche duschgelegenheit^^..haha

die slanp steht ja bald vor der tür :) und das mit dieser "frau" vorhin...das hab ich so gemeint das mich nur noch eine frau aufhalten könnte und nicht ICH bin eine frau..du pimp^^


schon klar. ich wollte ja auch nur sagen, dass nur frauen so einfach abhauen können. echte männer tun sowas meiner ansicht nach nicht. es ist für dich sozusagen gar nicht freiwillig. das müsstest du ohnehin für uns tun. ?

weg: ich hol dich ab, wie versprochen. dann packen wir noch gifty mit rein und düsen dort hin. das wird schon irgendwie geil werden. unterwegs noch bisl junk food und bier. freitag hast ja eh sozusagen noch frei, weil ich dich erst abends holen werde.

duschen: bei mir zuhause. kannst auch wieder unterhosen haben.

sonntag: wir bleiben ja eh nur so lange bis wir gewonnen oder verloren haben. wir gehen ja 1. wegen unseren leuten und 2. wegen cod4.

danach: hast du den cod4-squad ehrenvoll verlassen und nicht wie andere leute, die einfach so rückgratlos abhauen!
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: sLANp XIX

das stimmt, aber ich bin ja nicht einfach so rückradlos weg, ich bin ja noch hier, game nur nicht mehr ;)
 
Re: sLANp XIX

wer cha für mi en bildschirm ad slanp mitneh? i cha ufgrund vo fehlende transport möglichkeite keine mitneh? und i find bis ez keine :S
 
Re: sLANp XIX

sry jungs, aber i chum trotzdem net ad slanp.. i bi sho am afang recht skeptish gsi, wegem datum.. und ez ish mers zitlich zblöd. mer krieget bsuech vo verwandte, wo kürzlich agseit hend, dass chömet; anderi bekannti chömet au und mini schwöster au.. und da mer traditionel immer am sunntig zämehocket, fett zmorge esset, halt mit de family zäme ish, söti und wöti eich am sunntig dehei si, süss gibts langi gsichter.
i weiss, dass s'turnier am samstig fertig ish.. abr wie söll i ad slanp cho? i ha niemert wo mi fahrt, min vater cha net, wel mer bsuech hend.. und am sunntig chunt er sicher net, geschweige den am samstig obed.. wie sötti den süss cho? de pc inen koffer packe? hani mer au sho überleit, aber do wirds mer chli mulmig, vorallem wel i 2,5 stund fahr und den no zu blöde zite, wie am samstig obed.

anderersits würdi au gern mitzocke, so ish es net, aber i chas niemertem recht mache, egal wa i mach :confused:

whatever..

ostere ish eifach eh beschisses datum. :(
 
Re: sLANp XIX

ich gang zwar ned a die lan (eh ned so fan^), aber a dim letzte satz muss doch sehr biipflichte. ostere isch es ächt behinderets datum für sowas. zwar händ denn fasch all frei, aber isch halt doch en family tag (ich gang au am sunntig morge zur mama go brunche). amigs fragt mer sich scho.....ok so asozials gamerpack hät sowieso zyt ;)^
 
Re: sLANp XIX

weisch, ostere isch würklich es beschissenigs datum, aber mann wie lang wüsse mer das jetz scho dases denne isch?

Ich hätt hüt au neume wichtigs müesse si aber chume trotzdem, weisch es schisst mich ja nöd ah...bi däm wätter drin hocke und was weiss ich wa, aber ich chumme trotzdem so behinderet wies isch.

hättsch doch eifach vo afang ah ihgseh dases wohrschienlich nöd würd gah be dir und den hättsch dich au nöd müesse amälde für 50.- und mir hätte au nit mit dir grächnet:)

Aber easy, mer gseht sich wahrschienlich nie meh, wünsch dir demfall scho jetz e gueti zyt und viel spass und so!!

greetz
 
Re: sLANp XIX

ja dumm glaufe. finds ez auchli assi, dass nöd chunsch. das choschted eus ev sogar dä 1. platz. aber ja eifach früener säge nägscht mal. und khira: villicht chunsch ja doch mal no anes clanträff odr so... ?
 
Re: sLANp XIX

jaeh, sicher wiedermal! aber game wärde mer wahrschienlich nümm zämme^^
 
Re: sLANp XIX

jo wegem fahrplatz organisiere chönt mer vilicht früehner mache, aber dass d'familie vo dütschland cho ish und ersh am zischtig was zuegseit hend, und i da den erfahre ha, ish halt chli blöder.. da het halt alles chli planmässig veränderet. i het denkt, de vater würd mi fahre, abr jo, mit de gäst ish es halt nüm mögli.
 
Re: sLANp XIX

De Warhol het dir jo abottem dich abzhole und wieder bringe, wenn em s'Benzin zahlsch und de hesch gseit dänksch drüber noche.
 
Re: sLANp XIX

joa, sho. mitm hiifahre wärs jo den net s'problem gsi... aber i glaub chum, dass er mi am samstig am 11i am obed oder so heifahre würd uf st.galle

:)
 
Re: sLANp XIX

vo mir us gässe. aber isch dänk klar, dass mer scho biz hässig xi sind dänn uf dich. aso ich han scho biz gfluecht. ich bin eifach der meinig mer macht so öppis nöd. aber du häsches ja begründed und zeigsch dich reuig. ich finds ok so. jedefalls simmer halt nur 3. platz. gifty chrank, rescht unmotiviert... :confused:
 
Re: sLANp XIX

joa sho, chani guet verstoh..
abr wenni den gange wär ad slanp, den hettets halt au dehei langi gsichter gmacht.. drum hettish jo niemertem recht mache chönä, so oder so :/
 
Re: sLANp XIX

soooo, der sturm hat sich gelegt. gut so.

@ukawi: ich möchte dich daran erinnern, dass du noch den slanp-eintritt (50 stuz) in die clankasse einzahlen musst.
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Yodenko Time 2 Wonder 2k9 und SLANP XIX LAN Forum 1
Yodenko Claninterne Turniere @ Slanp FightGenossen.ch 11

Similar threads

Latest posts

Staff online

Members online

Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord