Skillis new PC

Skillphil

Dü Furz
Goldmember
15. März 2008
1.761
414
36
Sali zämma


Mi PC isch irgendwie chli am *****
Obwohl s'Mainboard meh als 4GB sött unterstütze gits nur probs wenni 6 oder 8 GB ha...
Nachdem ich wieder mini normale 4 Gb dinne ka ha het nur no gspunne...
Ha PC neu formatiert (was mr unnötig zyt koschtet het) Und ha jetzt au no BSOD.


Uf jedefall hani kei luscht do no gross go luege wo s'problem isch und mit 4GB kummi mit Photoshop und üflössige vo meh als 16000 nit so wiit.


Jetzt mini frog an euch superhirnis, was haltet ihr vo däm zügs? ATi oder NVIDIA isch mr wayne hauptsach lieslig und gnueg leitschtig ;)



Intel Core i7 2600K BOX, 3.4GHz, LGA 1155, 4C/8T, unlocked

  • [li]
    Details
    -
    +
    1 Stk​
    CHF 325.-​
    [/li]
Asus Sabertooth P67 (B3), Intel P67 B3, LGA1155, CFX/SLI

  • [li]
    Details
    -
    +
    1 Stk​
    [/size]CHF 219.-​
    [/li]
Corsair Vengeance, 3x4GB, DDR3-1600, CL9@1.5V

  • [li]
    Details
    -
    +
    1 Stk​
    [/size]CHF 166.-​
    [/li]
Asus GTX-570 DirectCU II 1.28GB DDR5, PCI-E 2.0 x16

  • [li]
    Details
    -
    +
    1 Stk​
    [/size]CHF 428.-​
    [/li]
[/size][/size]Warenkorb drucken[/size][/size]Warenkorb speichern

Total:
[/size]CHF 1138.
 
Re: Skillis new PC

hamer au scho überleit, sandy bridge. aber ich wart no chli, und wart sicher no uf die neue boards mit z?-chipsatz.
kei ahnig, chan süsch ned wirklich was säge. sicher ned schlecht. und die cpus sind no tiifig
 
Re: Skillis new PC

Also wenn Problem mit Rams hesch, mue das ned zwinged heisse, din PC isch futsch. Es chenti si, dass dis MB überlastet isch wennde zviel hochtakteti Rams druftuesch. D.h. du müesstisch dRams abetakte. Es chenti au si, dass die zuesätzlich ibaute Rams anderi Timings hend als die 4gb wo scho dinne hesch. Das würd au Problem verursache.

Zu dinere HW wo da usgwählt hesch chani nur sege, dass ich die au wür verbaue. Nur Graka würi ATI ne, aber das isch schlussendlich au chli Gschmacksach ;). Hesch denn Win7x64? Suscht bringt soviel ram nid soviel ;).
 
Re: Skillis new PC

THX YODI


Aber wie ich mol würd behaupte, isch jede vo uns e Nerd und het so tipps scho teschtet;-)
Wasi vergässe ha zsage, ha genau die gliche Rams bstellt (also nach manufaktur nummer).
Alles dütet ufs Mainboard hi.... leider.


Hät au zu ATI griffe, aber die 6970 isch mr zlutt... und CUDA isch für mini bedingige sicherling no praktisch ;)


Und jop ha 64bit Windows.
 
Re: Skillis new PC

Aber wie ich mol würd behaupte, isch jede vo uns e Nerd und het so tipps scho teschtet;-)

Ja scho klar... Aber i mag mi a eine erinnere wo nid mal gwüsst het, dass mer mit ALT+ENTER chan vom Fenster uf Fullscreen wechsle ;).
Jo wege Graka muesch du wüsse. Also wege Luutstärki hani mit HIS Karte bis jetzt eich immer guti Erfahrige gmacht.
Usserdem muesses ja ned unbedingt die allerbesti Karte si... langet au 2., 3. beste Karte imo.
Ich bin ja no mitre 4870 unterwegs und C2 lauft super...
 
Re: Skillis new PC

apropo graka: du häsch ja di glich wien ich, die his blabla ;). die isch ja schon liisig und isch sau chühl. super charte imo. au wenn ich mir en neue pc wür chaufe, würi die no es ziitly phalte ;).

de witz isch ja, wemer eher en viel gamer isch, söttmer ned die bescht neh, will die doch meischtens ziemlich meh saft suufet als der chlin brüder, defür bitz meh leischtig händ. naja, mun jede sälber wüsse :p. aber s'sandy gaht gut ab :p
 
Re: Skillis new PC

Zitat von Yodenko;23957:
nid mal gwüsst het, dass mer mit ALT+ENTER chan vom Fenster uf Fullscreen wechsle ;) .


Hehe jop ich kenn au nit alli taschtekürzl uf Ärde und de hani no nie brucht.
Ja Grafikkarte würdi au nit wächsle, hätti nit scho e Käufer wo mr 350.- ink. ibaue zahlt :)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Skillis new PC

also eigendlich ganz min gschmak trofe skilli. ?

Aber Ram hesch 3x4 G

du hesch zwar en i7 aber en LGA 1155 sockel, was heist entweder 2. oder 4. kit.
do susch, warschindli problem hesch mit em dualchanel.
ich wür do z.b die do ne G.Skill Ripjaws 4x2GB Kit, DDR3-1600, CL7-8-7-24@1.6V den hesch jo 8G Ram CHF 144.-
oder Corsair Vengeance, 4x4GB, DDR3-1600, CL9@1.5V 16G Ram CHF 234.-

Graka isch natürlich 500 seri vo Nvidia Leischtig pro Wat ati überlegen. und dank em neue chieler au dütlich lisliger als d 480

Alerdings lueg dir mol d benchmarks a die neu GeForce GTX 560 Ti isch no stromsparender und hed scho mega leischtig. Z.B https://shop.digitec.ch/de/s1/gainward-asus-gtx-560-ti-dcii-1gb-gddr5-pci-e-20-x16-hdmi-grafikkarte-251934
 
Re: Skillis new PC

1. neue HW kaufe
2. zämeboue
3. win7 x64 druf
4. ts installiere
5. fgn ts joine
6. mit eus zocke

no frage?
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Skillphil Skillis Photos Photography 87

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord