Scuf Controller ab Sofort in der Schweiz erhältlich

DardyG4G

New Member
31. Mai 2017
1
0
34
https://g4g.ch
Liebi Gamerinne und Gamer, ab hüt neu ide Schwiiz G4G, die neuste Games zu super Priise!
Zum erste mal direkt ide Schwiiz verfüegbar und exklusiv uf G4G.ch: Scuf-Controller! Für jede Gamer wo sis Game im Griff hed und jede wo bereit ish für s nechste Level!
Besueched eus und bediened Euch! Mer freued eus uf Euch! Au uf Facebook unterwägs https://www.facebook.com/G4G-487387948269815/
-Goods 4 Gamers, vo Gamers us de Schwiiz
 
nix anderes als verkaufsspam. untersti schublade so go werbe.
es het au mit aastand ztue zersch mal bim lade go frôge ebmer sis plakat dörf ufhenke.
aber wenn mer das jetzt mal sii lönd, denn isches mindestens genauso denäned grad a jedem mögliche ort sus na de glich kack per copy & paste ineknalle (und mir dörfed denn wieder ufruhme).
 
  • Like
Reactions: charly
Wie viel Rabatt hämer dene? Also bi 20% simer etwa bi Konkurenzpriise...
 
Aber ondsiii.. Es isch en schwizer Shop vo schwizer vo Gamer für Gamer das hets no nie gääääää

/s off
 
Ja klar isches Werbig. Aber find's jetzt au nöd so tragisch. Bsunders sympathisch isch de Uftritt so ja sowieso nöd, aso wird er au sis Ziel vefähle. So gseh gsehn ich sowas ganz entspannt.

Advertising-fail.jpg
terçacanas.jpg
adfail.jpg
 
  • Like
Reactions: noom
wosch drmit sege 300 stutz für bitz farbige controller isch nid günstig? :p
 
Ig bi nid komplett ernst, dr Pris foht scho bi 225 ah, und s isch scho ke "normale" controller, sondern het huufe Features... wo eifach niemer würklech brucht. Haut typischi "ProGamer"-Hypeschrott.
 
Ich finde de Pris okay, well sisch ja "Goods 4 Gamers, vo Gamers us deSchwiiz".
 
  • Like
Reactions: benserker
Refund Policy

9. Haftung
Die Haftung für jegliche indirekte Schäden und Mangelfolgeschäden wird vollumfänglich ausgeschlossen.
Die Haftung für direkte Schäden wird auf die Vertragssumme beschränkt. Diese Haftungsbeschränkung gilt nicht für direkte Schäden verursacht durch Grobfahrlässigkeit oder Absicht.
Der Kunde ist verpflichtet, allfällige Schäden der Firma umgehend zu melden.
Jegliche Haftung für Hilfspersonen wird vollumfänglich ausgeschlossen.
7. Umtausch
Ein Umtausch von Produkten wird grundsätzlich ausgeschlossen.
8. Gewährleistung
Wie im Hauptvertrag vereinbart, wird jegliche Gewährleistung der Firma ausgeschlossen.

https://checkout.shopify.com/18856817/policies/30518915.html

Hehe:-D Warum ist 7 zwischen 8 und 9, warum kriegt man keine Garantie und warum ist das mein erster post seit so langer zeit :p
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  2. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  3. benserker benserker:
    :)
  4. oNdsen oNdsen:
    😅
  5. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  6. Yodenko Yodenko:
    done
  7. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  8. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord