Schwiizerdüüütsch?

gAz

Mädchen für Alles
Mitarbeiter
Administrator
18. Oktober 2005
4.177
233
komischi sache, aber isch eso
wieso? isch eso zstand ko. k.o. isch ja nonig.

Nei, nur mol welle mitteile, wieso ich mittlerwiile konsequent i dem forum schwiizerdüütsch schriibe. früecher hani ja amigs no lüüt druf higwiese, wo im öffentliche CH-Düütsch gschriebe händ, das mal gheisse hät, intern CH, öffentlich D.
aber da sich das ja "THE swiss gaming community" nännt, schriib ich au "swiss" ;) so, etz wüssets alli. und wer ned, de chan ja en schlaue kommentar verfasse.

ich freu mich uf dich und dini geili interpretation vom ABC ;) A-Z (a-z) erlaubt.
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

Ja wir schreiben ja auch deshalb auf (hoch-, schrift-)(Deutsch, Sprache), da wir auch deutsche Member haben und auch nicht abgeneigt sind, weitere zu bekommen. Hinzu kommen die verschiedenen Dialekte, wodurch Posts von gewissen Leuten, schwer lesbar werden können. In den meisten Threads wirds ja so gehandhabt, dass einfach die "Sprache" benutzt wird, mit welcher der Thread beginnt. Wer sich nicht daran hält ist entweder zu faul oder einfach nur dumm und sollte zukünftig bestraft werden ;) .
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

wie wettsch mi denn bestrafe? und wieso bin ich dumm? bin ich dumm
(wür eher säge, hät ned mit em "titel vom thread" ztua, öb eher schwiizer oder hochdüütsch verwändet werde söll, sondern mit em thema wos umfasst, hihi (ok, viilliich häsch ja das gmeint;)
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

Ich bin für umemische oder soll das nicht gutsein dänn so wirds läsä wieder einmal intresannter.

Gaz FTW ich schrib jetzt au wieder Schwizer Dütsch hihi
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

also ich finds jo au nid schlimme wenn me schwyyyyyzerdüüütsch schribt, aber was halt au isch...die Dütsche verstöhn das halt nid /

ich finde es ja auch nicht schlimm wenn man schweizerdeutsch schreibt, aber was halt ist. Die Deutschen können das halt nicht verstehen.

Darum denke ich, dass beides gut ist und werde mich mit einem neutralen "schnäuz" enthalten

Do ich find, dass beides sicher guet isch enthalt ich mich mitene neutrale "schnäuz" :D

Das isch jetzt aber e Multikulturelle Post gsi / Das war jetzt aber ein Multikultureller Post

Oder nid? / Oder nicht?

schöns öbeli/schönen Abend

warhol / warhol 8)
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

Also solang Booster noch bei uns im Clan ist, werde ich aus RESPEKT weiterhin hochdeutsch sprechen. Er zahlt wie alle anderen auch den vollen Memberbeitrag, also hat er auch das volle Recht, alles mitzubekommen und mitzudiskutieren können.
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

mir sötet alli en easy oschtschwizer dialekt ane und nurno so schwätze...
us em clankonto wird natürlich en chline unchoschte bitrag ad sprochschuel und an oschtschwiz-ufenthalt zahlt. veschtot sich vo selber!
melde chammer sich bim "institut für d´förderig vom oschtschwizertum" (vorsitzende wär de straw)
oder bim "verein für me aktzeptanz vo oschtwizer ide schwiiz".
die organisieret au immer wido lager im schöne toggeburg und am bodesee womer dkultur und mensche us de oschtschwiiz ganz real und ned fake kennelerne!
nutzet die glegeheit!!
meldet eu eifach
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

du könnsch ja de summer zb eus ilade und en chline crashkurs geh ;) hihi
ich ghöre gern ostdüütsch, so stgallerle u so ;) findes no "herzig" ^

i hami mol agmäldet
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

es "PAAR" x lieber als baseldytsch ^^ ;)
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

das problem ist halt auch, dass das lesen mühsam wird, wenn man immer schweizerdeutsch lesen muss. dann gibts da zusätzlich noch die verschiedenen dialekte. bäh. also grusig mit der zeit. wir müssen ja nicht überall schweizerdeutsch schreiben imo.
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

Die schweiz ist so kelin mit verschiedenen Dialekten finded mal ein so kleines Harmonische land wie die Schweiz aber leider wird es durch den druck und / morderniesierung zerstört.

Die Schweiz wird es so wie sie jetzt ist in 100 Jahern nicht mehr geben. Dies ist heute schon in arbeit und wird Weitergeführrt.

Globalisierung Multikulturelle EU Keinen Platz für Länder mit Eigenen sitten und wer nicht Beitritt wird gezwungen den Neutralität wird nicht gedulded.

Früher hatte mann solche Leute Hingerichted

Mitelallter FTW.
 
Re: Schwiizerdüüütsch?

Die Schweiz wird sich noch lange gegen die angesprochenen Leiden der EU zur Wehr setzen, davon bin ich überzeugt. Da ich in 100Jahren wahrscheinlich tot bin würde mich das dann auch nicht mehr grossartig stören. ;)

Voll und ganz teile ich die Einstellung "Mittelalter ftw". Gewisse Leute gehören zur Abschreckung öffentlich hingerichtet. Dazu gehören Vergewaltiger, Mörder und alle Fritzl-ähnlichen Typen. Und im Gefängnis sollte es Kerker und zur Verpflegung nur Wasser und Brot geben!
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord