RTX 3080 Issues

Yodenko

Intelligenter Dummkopf
Mitarbeiter
Administrator
TS Admin
8. August 2006
4.813
434
36

Das einzige Spiel was fehlerfrei läuft ist Rocket League. Mostly auch DX11 Titel scheinen zu laufen. Alles mit DX12 naja^^.
Habe wirklich schon viel probiert und bin nun mit meinem Latein am Ende.
 
  • Like
Reactions: Dovaner
Ja, unterschiedliche Probleme. Denke langsam die Karte (maybe die Rams) sind defekt. Weil ich hatte im Heaven Benchmark am Anfang keine Grafikfehler und jetzt plötzlich so kleine wie Sternchen. Die meisten Spiele instacrashen mittlerweile. Shadow of the Tomb Raider, Forza Horizon 4. Wenn sie nicht crashen haben sie Grafikfehler. Ausser halt eben Rocket League.
Aber das liegt vermutlich daran, dass sie nur zu so 36% ausgelastet ist mit RL.

Hab sie heute noch mit meiner alten Laptop HDD getestet um ein Problem mit dem OS auszuschliesssen. Selbe Probleme.

F
 
Update: Hab wieder meine 1070Strix drin. Alles wieder normal ohne Grafikfehler. Definitiv die Karte defekt.
 
  • Wow
Reactions: Skillphil
bist wohl nicht der einzige

(ach, grad gesehen, das ist ja schon "alt"...hab mich nur erinnert mal was von problemen mit den karten gelesen zu haben)
 
Zuletzt bearbeitet:
bist wohl nicht der einzige

(ach, grad gesehen, das ist ja schon "alt"...hab mich nur erinnert mal was von problemen mit den karten gelesen zu haben)
Ja bei mir war es aber was anderes^. Bei mir war halt Effektiv die Karte defekt. Nur Rocket League ging problemlos xD. Aber ja wahrscheinlich wäre es auch dort eine Frage der Zeit gewesen. Erst mal hab ich sie zurückgebracht. Vielleicht kann sie ja repariert werden ;).
 
das ca 1-2% vo de Hardware en defekt hät isch jo ganz normal, vor allem am afang.. siehe Xbox und PS.
Duet mer leid das pech gha hesch, umtusche und guet isch :)
Mini fuzt easy guet!
 
  • Like
Reactions: Yodenko
Tja wenn das mitem Umtusch so einfach wär. Nix verfügbar...
 
Mini RTX 3090 im Omen-komplettpc (angersch berchunsch se eh nid) het defür Lüfter gha wo au bi Vollast nid mal agfange hei dreihe ^^ Grad wider zrugggschickt ^^
*** Doublepost automatisch zusammengeführt () ***

Bi gspannt was die drus mache, aber ha so d Befürchtig das wird nix meh.
 
Mini RTX 3090 im Omen-komplettpc (angersch berchunsch se eh nid) het defür Lüfter gha wo au bi Vollast nid mal agfange hei dreihe ^^ Grad wider zrugggschickt ^^
*** Doublepost automatisch zusammengeführt () ***

Bi gspannt was die drus mache, aber ha so d Befürchtig das wird nix meh.
Wow F...

NVidia het mit de 30er Serie de grössti Sprung verpsproche wo sie je gha hend. Usecho isch de grössti Failure wo sie je gha hend...

I han jetzt e 2080er dinne woni uf Ricardo (für 920) kauft han. Han immer no mini Bstellig bi Steg offe, aber ob die jemals achunt staht ide Sterne^^.
 
Wow F...

NVidia het mit de 30er Serie de grössti Sprung verpsproche wo sie je gha hend. Usecho isch de grössti Failure wo sie je gha hend...

I han jetzt e 2080er dinne woni uf Ricardo (für 920) kauft han. Han immer no mini Bstellig bi Steg offe, aber ob die jemals achunt staht ide Sterne^^.
S Founders Design bzw. OEM isch würklech e katastrophe. Memory Chip wo uf 95 Grad grated isch wird eifach mau 110 grad warm und denn fangt si ersch afo abetakte o_O Glaub aber die Modell vo ASUS und co si chli besser. Ha emu nid glese das die das spezifische Problem hei z.b.. Aber das HP es System verschickt wo d Lüfter nid laufe isch eifach miserabli Qualitätskontrolle. Zwifle dra dass die bim Transport beschädigt si worde. Oder irgende pisser het e Mininggraka drigsteckt wo d lüfter hops si gange ^^

Das mit de Priise/Verfiegbarkeit isch irgendwie au ke wunder. sogar mini 1060 GTX woni vor 5 johr für 330 stutz kauft ha, würd so ca 3 Dollar pro Tag nach Abzug Strom mache. Isch insane wie grad Knappheit dur Pandemie und riise Bedarf durch Krypto zemechunt.
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  2. benserker benserker:
    :)
  3. oNdsen oNdsen:
    😅
  4. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  5. Yodenko Yodenko:
    done
  6. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  7. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord