di chli nervesägi ;)

Re: di chli nervesägi ;)

Also

De Donny will vorallem Ich und zum Teil au de Orgaz da ha, weil:

-Ich scho länger mit ihm ET spiele
-Er sehr zueverlässig isch (Normalerwiis), und au mal ET spielt wenn er chli en RL Aschiss het
-Will er guet isch (i weiss dass mer ke Skill Bevorzugig mached)

So das zu dem. Und ja es isch eifach e Usnahm. Es isch öppis anders, wenn sich eine wo FGN überhaupt ned kennt und no nie mit eus gspielt het unter 16 isch und sich bewirbt, als wenn das eine isch wo mer scho länger kennt und halt ned bim ufglösste SoA wett hange la!
Und ja das ghört echt ned da ine...
 
Re: di chli nervesägi ;)

Regle sind sicher gut und rächt,...aber es git kei Regle ohni Usnahm, dass isch nunmal Fakt ;)... Die Regle sötte doch eifach Rahme bedinge darstelle. Dass mol wer oder was usem "Rahme" gheit, macht doch no lang die Regle sinnlos oder überflüssig! tztz...

Ansüschte hät de Yoda no guti Ergänzendi Pünkt ufzählt ;) hihi
 
Re: di chli nervesägi ;)

also meine meinung ist:

1. kommt es mir ziemlich lächerlich vor, wenn ein 14 jähriger typ im ts seine fresse so extrem aufreisst. ich meine sorry, du bist gut 13 jahre jünger als ich, du könntest ein schüler von mir sein. ?

2. kann ich aber gut verstehen, dass du dich ein wenig aufspielen musstest, waren doch alle älter als du... :sm-kopf-hoch:

3. war es aber letztes mal mit yoda und dir beim trainwar gegen conversip ziemlich cool. du hast dich "normal" benommen und ok gespielt.

4. ist dein alter für mich also nur insofern ein problem, als dass du nicht an clantreffen wirst kommen können und ich das eher schade finde, da man dich so nie richtig kennen lernen kann.

5. sehe ich noch ein kleines problem darin, wenn dir ET nicht mehr so viel spass macht und deine leistungen darum nachlassen. am erwähnten trainwar hast du OK gespielt aber von GUT kann nicht die rede sein. nach den berichten von gAz, müsstest du das eigentlich besser hinkriegen. wenn dir ET langsam ausfährt und du darum nicht mehr wirklich trainierst, macht dich das natürlich nicht interessanter.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: di chli nervesägi ;)

oh ohhhhhhhhhhhhh^^ soviel texscht omg....

jo i gseh do verschiednigi meinige...und die meinige wo kontra sind, sind wohl ziemli,.....ziemli unveränderlich.

@ben: det wohni so umegrschreit han, bini ich druffe gsi


jo i mein i loh eu entscheide^^

gg
cya all greetz
 
Re: di chli nervesägi ;)

jaja john. lol!

lass uns mal wieder zusammen gamen, so kann ich dich und du mich besser beurteilen. :D
 
Re: di chli nervesägi ;)

ich habs im gesagt,...auch hab ich ihm gesagt, er soll dass ganze wenigstens "richtig" (also als Zitat, wofür man 1nen Knopf drücken müsste und es viel einfach ist als markieren und CopyPaste) posten. Aber er wollte nicht hören. Sowas macht einfach keine Gattung.....sry ,...
Und auf so einen komischen Post, sry Mattr, würd ich erst recht Deine Fragen nicht beantworten, und ausserdem müsste ich noch zuerst überlegen, was dass überhaupt komisches soll,.....also bitte,...ich bin bissel entäuscht von Dir, dass das nicht noch ändern konntest,....tztztz,....

(falls wieder mal wer meint, ich rege mich darüber auf, der soll besser mol bisschen Obst essen gehen.....muahaha)
 
Re: di chli nervesägi ;)

Glaub ich Dir,...hehe,...
Also, es isch jetzt en Umfrag am laufe wo no bis am 12. Okt. duuret.
Lueg doch, dass no paarnisch chasch mit üs game und no es paar "überzüüge" ;))
Dernah wirsch bscheid becho, was derbi usecho isch... ;),...
 
Re: di chli nervesägi ;)

Zitat von -DAYWALKER-(FGN):
jo suppa...de tömmer halt kä Regle me ufstelle... :confused:brengts jo ee ned... :confused: :confused: :confused:

Oder mir mönd d regle ändere umschriebe und ahpasse und halt säge ja mir dönt s alter uf 16 Abeschrube und imene jahr chan de donni ja in clan cho aber das wäri den au wieder komisch will mer denn mösti säge wenn er 1 jahr spöter doch no chunt denn chan er jetzte scho cho oder so ;)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord