di chli nervesägi ;)

DonVito

Neuer Benutzer
17. September 2006
11
0
sali zemme^^

ich bin de donvito...han vorher mitem yoda und em gaz zemme gspielt, und kenn au scho es paar vo eu^^
naja, mengmol bi i halt chli nervig....(meint de yoda :D) . verliebt bini au -.- was mengmol mini spielart beiflusst^^

aber wenn ich bi eu spiele chönt würi mi scho a de nase neh, und wür au ned "ohhhhhhhhhhhhhnitsch" im TS umerüefe , gell gaz ;)

jojo überlegeds eu mol :)

btw: i spiel no WoW -.-
 
Re: di chli nervesägi ;)

yeah,..geil,..hast es doch noch geschafft ;)
 
Re: di chli nervesägi ;)

wer ist den DER glückliche ? =)

und was bitte sollen wir uns überlegen ❓ 8O

mal sehen, wer wen mehr nervt ich oder du ;D
 
Re: di chli nervesägi ;)

Spielst du in letzter Zeit nicht mehr WoW als ET. Spielst du regelmässig?(ET)
 
Re: di chli nervesägi ;)

HAllo und schön das du auf unseren page kommst.

Wie bist du auf uns Fightgenossen gekommen und warum wilst du bei uns mitmischen ;)

Wie lange spielst du schon ET

und zu guter lezt wie alt bist du ;)

das wäre alles was ich von dir wissen möchte
 
Re: di chli nervesägi ;)

ochher,...de Matti wieder,....aber defür schriibt er mal Hochdüütsch und ich (xtra?) CH-Slääääääääng,....ROFL,...

Wie er druf cho isch? Häder IMO (weisch was imo heisst Mattr? sry, isch kei afigg, sondern en normali frag, für Die wo das chönnte dänke, rofl).....scho gseit, wie er dadruf cho isch und woher eh üs kennt.

IMO 3er Squad, ich,Yoda, Donnie, Ben, Fezzel,.....es chan ja eh ned immer jede,...;) hihi,....
...
und WoW,..ich finde das au doof,...aber wayne, solang er ned viel "schlächter als mir" spielt ,..hihi
 
Re: di chli nervesägi ;)

gAz bekift ??
Ich schreibe im öffentlichen teil immer hodeutsch nun ......... gib mir mühe ;) aber so viel ch deutsch schreibe ich im öffentlichen teil gar nicht.

Und er hatt nicht beschrieben wie er auf uns gestossen ist oder so nur das er mit ein paar von uns gegamed hatt. punkto aus.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: di chli nervesägi ;)

lol,..Mattr,...du schriibs da im öffentliche praktisch nie Düütsch,...dass sind etz 2 (xtremi) usnahme,...hihi,...
nei, bekifft bini scho gar ned (schön wärs,...nix gha;)hihi).....

Chander ja ned vorwärge, dass ned so "informiert" bisch,..hihi,....ja....er isch ja bi SoA / APR gsi (oder immerno, wie au immer, rofl).......aber da sich dass ja meh oder weniger uflööst, und er doch au no gern würd mit es paar nette Lüüt spiela, fragt er (uf Ufvorderig, hehe;) doch au no da sone Bewerbig,......

hihi,...also ich spiel au süsch chli mit em Donnie,...mir 'gal
 
Re: di chli nervesägi ;)

Oh nei ned deeeee.... :confused:
Ben mol met dem em TS gsiii...
de schnorret ond schnorret...ond nor so scheiss...
er esch 14ni (oder 15ni ?)
aber i kenn nen ned wökli, velech escher jo sosch ganz normal em TS...wer weis...
 
Re: di chli nervesägi ;)

was isch scho "normal",....bzw. wer definiert das?,...ah,..ich weiss scho,...dass wo ade "Gesellschaft" was bringt (siig die no so chrank oder wie oder was au immer) isch "Gsund" und s'andere "Chrank",....jaja,.......Erich From ftw ;),...hihi......

btw: für sowas gits süsch au no interns, oder süsch säg ich nur "Probezyt",..hihi........aber süsch no es Zitat:
Zitat von DonVito:
aber wenn ich bi eu spiele chönt würi mi scho a de nase neh, und wür au ned "ohhhhhhhhhhhhhnitsch" im TS umerüefe ,
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: di chli nervesägi ;)

Han sowiso gmeint me heged do so öpis vo wege Altersbegrenzig bestomme am Clantreffe...aso i han ned gmeint, da hämmer abgmacht! Ond d Altersbegrenzig esch 16ni...
 
Re: di chli nervesägi ;)

Zitat von -DAYWALKER-(FGN):
Han sowiso gmeint me heged do so öpis vo wege Altersbegrenzig bestomme am Clantreffe...aso i han ned gmeint, da hämmer abgmacht! Ond d Altersbegrenzig esch 16ni...

Hani au gmeint gha heigemer abgmacht gha...weis aber ned, öb das am clantreffe nor en joke gsii esch.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: di chli nervesägi ;)

omg,...die "Alterbegränzig" isch au scho 18ni gsi,....und,....rofl,.....ussertem gits kei Regle ohni Usnahm,.....bzw. d'Usnahm bestätigt d'Regle,...oder: "Alli Mänsche uf dere Wält sind Männer, de räscht hät d'Regle,...",...hmm...oder,....ach weisch was: Sinnlos imo, ned?,...vorallem ghört dass ned da ane...
 
Re: di chli nervesägi ;)

en Joke.... ???Warom zor Höll söl das en Joke gsi siii...tscheggi ez ned wiet of da chonsch.
Orgaz du hesch metem Gärtner ond em Romansk gredet gha womer da abgmacht händ, dorom weisches velech ned/nonig.
 
Re: di chli nervesägi ;)

01. Wie erwähnt, ghört das IMO ned da ane.
02. Hämer IMO mol es "Wünschalter" vo 18+ gha.
03. Isch dass nonie so kerass duregsetzt worde
04. Macht sich wer, tuet aständig, macht mit, isch dass zumne gwüsse Punkt IMO 'gal
05. Wenn etz zb, Yoda und ich gern würde mit en Donnie 3er Squad mache. chönntemer dass ned, will er z'Jung isch (am beschte sägemer doch au no, meh dörf keis anders MultiplayerGame usw spiela,....)
06. Gseht wer uf was ich use will?
07. Isch das würklich so schlimm?
08. Dörf ich ned mitrede, will ich dert mit em Roman und Gärtner gredt han (ich red mit em Gärtner, wtf, was isch nur mit mir los;))
09. Was chönntmer no säge?
10. ES LANGET ;)

hihi,...nix für Ungut,...ich nerv mich amigs au ab mir, also warum sött ich dass andere vorenthalte ;)
 
Re: di chli nervesägi ;)

I frog mi grad warom mer öberhaupt Regle mached wenmer eus e ned dra haltet...hesch recht ghört wökli ned do ie ;D
 
Re: di chli nervesägi ;)

Will Regle da sind zum Broche werde ;) hihi,....also GN8
 
Re: di chli nervesägi ;)

jo suppa...de tömmer halt kä Regle me ufstelle... :confused:brengts jo ee ned... :confused: :confused: :confused:
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord