ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

der zähler ist schon extrem krank. wie schnell das tickt. unglaublich! :shock:
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

;D Aber hey, i ha mi Stei drzue nid bitreit. :) S einzige mol wo mi ha chönne für apple begeistere isch in dr Schuel bi dr Informatik (das het tatsächlich so gheise au wenns mit Informatik nix z due gha het) gsi.
I ha nonie, ITunes bsässe und wird mer darum au nie Sound dört zieh. ?
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

es sind übrigens nödmal t'downloads vom sound sondern vo apps.
und apple rockt bigtime! bin au erscht sit osx und somit sit es paar jahr dere meinig - vorher isch apple für mich kategorisch scheisse xi, hami (leider) nödmal dezue "verleite" lah adere meinig zrüttle. weni kein mac vode uni überchoo het, wäri wahrschinlich na hüt dere meineig.
Wenn apple ufem gamer-sektor zueleit (was si ganz klar mached, ohni spezifisch drah zschaffe) denn guet nacht windows........
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Zitat von romansk;23549:
es sind übrigens nödmal t'downloads vom sound sondern vo apps.
und apple rockt bigtime! bin au erscht sit osx und somit sit es paar jahr dere meinig - vorher isch apple für mich kategorisch scheisse xi, hami (leider) nödmal dezue "verleite" lah adere meinig zrüttle. weni kein mac vode uni überchoo het, wäri wahrschinlich na hüt dere meineig.
Wenn apple ufem gamer-sektor zueleit (was si ganz klar mached, ohni spezifisch drah zschaffe) denn guet nacht windows........
Apple wird nie "zuelege" ufm Gamesector, will en Apple Computer grundsätzlich ned zum game usgleit isch. Klar het Apple mitm I-Phone e grosse Fisch an Land zoge und sgame sozege praktisch allne zuegänglich gmacht. Au die wo Gamer us Prinzip scheisse findn sind jetzt ufm I-Phone am game, es isch ja nid sglich...
Aber e Welt ohni Windows wirds nie ge... Für das isch sMonopol viel zGross. Findes eh recht schad, dass so wenigi Spiel ufme Mac laufen. Aber au en Mac het immer meh PC Hardware dinne ide hütige Ziit btw. Und mer schaffed au ufme Mac teils mit Windows-Programm(Word, Excel usw...).
Was no dezuechunt, das Windows mit Win7 langsam würklich es bruchbars, stabils OS worde isch! Microsoft wird au ned stablibe mein Freund.
Also bitte halt di zrug mit so Ussage...!
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Vergliche mit Apple isch MS enorm stahblibe. Ich seg ja nur: "wenn Apple ufem Gamer-Sektror zueleged" (und truurigerwiis isch seinzige was defüür nötig wär, aktuelli grafikcharte miteme mactaugliche bios uszstatte), denn würded sehr vill mensche mit handkuss de pc usem fenster schmeisse und e aktuelli graka i ihre mac pro ihnechnüüble. klar isch denn alles auna e priisfrag.
falsch usdruckt: en mac het eifach nüm spezifischi mac-hardware drinn, und abxeh davon isch en apple mac au en pc. es lauft eifach es bessers/anders os druf. was de geniestreich uf intel cpus und gängigi grakas umzstiige wohl für folge gha hett wüssemer alli.
Apple wird nie "zuelege" ufm Gamesector, will en Apple Computer grundsätzlich ned zum game usgleit isch.
moment, redsch du vode hardware oder vom os? Vode hardware her, stimmt das natürlich überhaupt nöd (ebe wie xeit: wenns denn na jewiils vode neuste graka es "uustuschmodell" gäb stimmts na weniger)! vom os her und so gschichte wie directX, ja. osx mues hauptsächlich mit openGL schaffe. DirectX isch klar die best schnittstell! aber: falls osx sowas wie directX usebringt, denn hettich angst umde thron vom windoze als gamer os. chan ja um längene nödmal im priis mithalte.
Und neui games werded immer hüüfiger au uf osx portiert, au steam het de brate groche......

fazit: einzigi berechtigung über churz oder lang für win isch sgame..... und verstahmi nöd falsch ich finds win7 super zum game, würd eifach scho nüm öppis anders druff mache müesse... ;) Bis ufs game isch osx eifach vill riifer und fortgschrittener - und zwar um jahre. und im endeffekt ischs auna es bitzli e gschmacksach.
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Zitat von romansk;23556:
Vergliche mit Apple isch MS enorm stahblibe. Ich seg ja nur: "wenn Apple ufem Gamer-Sektror zueleged" (und truurigerwiis isch seinzige was defüür nötig wär, aktuelli grafikcharte miteme mactaugliche bios uszstatte), denn würded sehr vill mensche mit handkuss de pc usem fenster schmeisse und e aktuelli graka i ihre mac pro ihnechnüüble. klar isch denn alles auna e priisfrag.

naja, einigi lüt sicher ja. aber en grossteil vo dä pc-gamer wänd chöne hardware uswächsle und nomal en teil wett sogar ihri chischte sälber zämestelle.


Zitat von romansk;23556:
falsch usdruckt: en mac het eifach nüm spezifischi mac-hardware drinn, und abxeh davon isch en apple mac au en pc. es lauft eifach es bessers/anders os druf. was de geniestreich uf intel cpus und gängigi grakas umzstiige wohl für folge gha hett wüssemer alli.

ich bin au nüme sonen mac gägner. ghöre vill guets und au du roman häsch mi biz chöne überzüge. au zb iPhone isch es super grät (aber lang nöd i jedere hisicht). aber was du da seisch, chani so nöd stah lah! früener händ macs und konsole eigeni hardware entwickled. im pc isch scho immer veschiedensti hardware zum isatz cho. irgendwänn hät sich die eigeni entwicklig vo hardware für mac und konsole REIN finanziell nüme glohnt. neui hardware-generatione z'entwickle veschlingt hüt hunderti vo millione dollar. uf intel-nvidia und amd-ati umzstige hät nix mit geniestreich ztue, es isch en reine zwang gsi! fakt isch das die beide hardware-hersteller ursprünglich usem pc-sektor chömed. das heisst im endefekt: in mac und konsole steckt hüt pc-hardware. punkt.


Zitat von romansk;23556:
vom os her und so gschichte wie directX, ja. osx mues hauptsächlich mit openGL schaffe. DirectX isch klar die best schnittstell! aber: falls osx sowas wie directX usebringt, denn hettich angst umde thron vom windoze als gamer os.

ich dänke au, dass directX s'hauptproblem darstellt. und mac hetti doch scho lang en directX, wänn das nöd um monopolstellige würd gah.


Zitat von romansk;23556:
chan ja um längene nödmal im priis mithalte.

das isch ja wohl nöd din ernscht!? mac sind scho immer tür gsi. das hät sich nöd gändered, im gägeteil. in sache pris-leistig chan kein einzige mac mit pc mithalte. s'os flutscht, aber multimedia-leischtig und 3D-leischtig vo mac hät es erbärmlichs pris-leischtigs-verhältnis. für 2500 stuz chunsch grad mal en quadcore i5 mit 4GB ram und ATI HD 5750 über. sry, das isch scho fascht fräch! eusi config roman würd hüt no um die 5000.- choschte und da häsch dänn ersch no ä schlächteri graka drin. nur wills os guet lauft, heisst das nöd, dass mac in sache priis guet isch!


Zitat von romansk;23556:
und im endeffekt ischs auna es bitzli e gschmacksach.

ja.
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

ich chann mer sehr gut vorschtelle dass apple en gamerpat (PSP ersatz) ufere basis vo ipone und ipat oder so was entwiklet.
Und das au no als !!Musscht haaf!! vermarktet.
Das het aber nix mit em OSX z tun das sind 2 verschideni platforme, wo ganz anderi zill hend.
Hartware entwiklik fart efang so fill verschideni schine.
-do hemer HW für sörver günschtig zuverläsig auf lange sicht ausbaubar.
-Laptop desktop ersatz
-Bilig lapto sörven unterwegs.
-Handy (Multimedia)
und und und. da inzwischen vür jeden markt spezifische hardware entwikelt wirt und auch OS
kann man es sich nicht einfach so leisten bei home PC system 3 gleisig zu faren.

Und Windows ires gröschte problem isch, dass es vür alles guet isch, aber vür nix ideal.

ich fürchte das isch nuni s schluss word gsi aber trodsdem hanis versuecht ;)
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

@xyri: isch doch guet wenn diskussione chli länger gönd! isch ja nöd ziel und zweck, dass eine es smashing schlusswort leit, wo keine meh druuf antwortet!?

aber en grossteil vo dä pc-gamer wänd chöne hardware uswächsle und nomal en teil wett sogar ihri chischte sälber zämestelle.

Imne mac chamer ja au hardware uswechsle!? wieni obe xeit han ischs eifach mitde neuschte graka chli problematisch willmers bios flashe mues..... natürlich gaht das imne laptop nöd. aber imne "pc"-laptop ghat das ja au nöd....
Ich will ja mini chischte au selber zemestelle! aber nöd wills denn besser wird, sondern wils saumässig spass macht - isch ja wie lego spile für grossi ;)

aber was du da seisch, chani so nöd stah lah! früener händ macs und konsole eigeni hardware entwickled. im pc isch scho immer veschiedensti hardware zum isatz cho. irgendwänn hät sich die eigeni entwicklig vo hardware für mac und konsole REIN finanziell nüme glohnt.

ich würd mal sege jein zum finanzielle. aber apple het soxeh ja au nöd selber harware hergstellt, cpus sind ja vo IBM und motorola cho. IBM und verschiedeni anderi grät (PS3, Wii und glaups au xbox) bruuched die cpus au immerna. das hett au was ztue mit dem "instruction set" gschmois, da isch glaups eher de xyri de wo weis was, wie wo. das ganze SPARC, RISC, CISC und weis nöd was gschmois. und ppc cpus hend da bevor intel mit ihrne dualcores cho isch ganz klar tnase vore gha. aso so xeh isch in konsole au kei pc-hardware.

denn hemer natürlich e historischi komponente: laptops (cpus/gpus) sind plötzlich so leistixfähig worde, dass si am normalverbruucher locker de heim-tower abglöst hend! udn die ppc cpus hend eifah zvill strom gfrässe und vill zvill abwärmi produziert als dasmers hett chöne inen lappi packe.... jein zum finanzielle hani xeiit, will intel natürlich esoo vill produziert, dass IBM natürlich bidem priisdruck nüm hett chöne mithalte. offiziell heissts aber, dass apple gwechslet sig wegde sogenannte leistig pro watt, und da het intel mit denen niederstrom-bollide klar sblatt gwendet.

uf intel-nvidia und amd-ati umzstige hät nix mit geniestreich ztue, es isch en reine zwang gsi!
würdi au säge jein! die migration uf x86 architektur isch genial! erstens chasch du nativ windows ufeme mac laufelah, sig das als dualboot oder als irgendwelchi virtual machine! und beides flutscht perfekt, ohni problem! umgekehrt - no go (ussert mit irgendwelche kernel-hacks)! will bedüüte jede chan es osx usprobiere, udn mues windows nöd ufgäh....
denn ischs au e frag vode philosophie: apple nächeret sich somit de widnows/x86 welt ah, credo: zämearbet, unterstützig usw. die wend ja windows nöd "ussteche" sd. unterstütze.
ms/windows bekämpft immer alles, lizenze, schwarz/wiss tänke und nöd uf anderi zuecho. es prominents biispiel isch da zb. pdf. ich reg mich jedesmal uf weni es win neu installiert han, dass das nöd nativ mit pdfs chan umgah! weder lese na erstelle! anstatt det en schritt vorwerts gah, probiertmer adobe pdf wo sitt öppe '96 absolute standart isch, miteme eigete ach so blöde document writer system (XPS) uszsteche. konkurrenz, kämpfe, degegehalte anstatt partnerschafte astrebe. osx: alles nativ.
dass das ganze denn auna es vode unix community immermeh anerkennst unix-system isch, heemer na gar nöd agsproche. übrigens isch osx au kein strategisch schnellschuss xi. das isch ca. 10 jahr (!!!) parallel entwicklet worde.

ich chann mer sehr gut vorschtelle dass apple en gamerpat (PSP ersatz) ufere basis vo ipone und ipat oder so was entwiklet.
Und das au no als !!Musscht haaf!! vermarktet.

sind ja au grücht unterwegs, fänd ich aber ehrlichxeit sehr schad! die söled osx gamertauglich mache! und zwar schnell!! das wends aber vilicht us image gründ au nöd, drum gitts vilicht wider e konsole. het ja damals mal eini geh (pippin), wo aber absolut gfloppt eht. oder appletv wird umbastlet zu gametauglichkeit.

ich bliib debi: zum game sind macs nöd guet und nöd tenkt, abe wenns det na vorstöss mached......uiuiuiui! und susch isch apple (hardware & os) eifach suupper.
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

ich gses scho en klan treff muss her den hache so niterisandi temas us diskutiere au wed das anderi lüd voll behindered finde
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

@roman: es isch doch wie mit nestle oder philip morris usw. die grosse firmene werded richer und mächtiger und vedränged drum chlineri eifach. eigeti hardware herstelle, das chan sich hüt kei firma meh leischte. für das sind die beide riese eifach zmächtig. die produziered so grossi stückzahle, da chan prislich kein andere mithalte. drum sind konsole, mac usw. zwunge zum bi dene beide hardware-riese hardware zchaufe. da blibt eim kei wahl meh.
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

lalala, mäg isch halt was für herdetier
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

sovill dazu:

netapplications_osmarktanteile-v6.jpg
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Genau die Grafik hab ich gesucht ;) .
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Nur mal so zwischendurch: lies
 
Re: ABARTIG! AppleStore nähert sich 10'000'000'000 download...

Zitat von romansk;23583:
denn ischs au e frag vode philosophie: apple nächeret sich somit de widnows/x86 welt ah, credo: zämearbet, unterstützig usw. die wend ja windows nöd "ussteche" sd. unterstütze.
ms/windows bekämpft immer alles, lizenze, schwarz/wiss tänke und nöd uf anderi zuecho.

sry, aber das findi meh als blauäugig. wänn amene mac laptop en VGA aschluss suechsch: fählazeig. das isch ja wohl 180 grad gäge zämearbeit mit anderne standards und anderne firmene. VGA aschluss isch s'normalschte vo dä wält. windows chunt millioneklagene über, wänn sie eigeni programm zu stark fördered (wmp, internet explorer), während mac satti 30 prozent vo dä inahme vo app-entwickler velanged.
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord