zürifäscht

Re: zürifäscht

jaaa ogge...bi eus lauft ebe au nie was und drum weisch au immo e halbs joor im voruus das was los sich...

btw: i han vormatura genau ein tag nochem stadtfescht...super troffe wido mol
 
Re: zürifäscht

Zitat von -GAIPEN-(FGN):
miär gönd hald ebbe au nüm a jede hiphop event, wohl verständlich wänns jedes wuchenend öppis git.

gaht ja au ums zürifäscht. und ich weiss nöd wänn das stigt, das findet dä straw luschtig, aber mir egal wänn das isch, will ich eh eifach dänn usegang, wänni bock han und dänn ooops isch grad zürifäscht, ja gömer mal dete und villicht ischs geil und wänn nöd dänn wieder tschüss unzo und zürifäscht scho wieder und das wuchenänd caliente und langstrassefäscht übermorn und dänn dieses und jenes, mir egal ;D
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: zürifäscht

Zitat von Benserker:
ja gömer mal dete und villicht ischs geil und wänn nöd dänn wieder tschüss unzo und zürifäscht scho wieder und das wuchenänd caliente und langstrassefäscht übermorn und dänn dieses und jenes, mir egal ;D

welcome to Zurich baba 8)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: zürifäscht

Zitat von -GAIPEN-(FGN):
Zitat von Benserker:
ja gömer mal dete und villicht ischs geil und wänn nöd dänn wieder tschüss unzo und zürifäscht scho wieder und das wuchenänd caliente und langstrassefäscht übermorn und dänn dieses und jenes, mir egal ;D

welcome to Zurich baba 8)

dini rosette macht mir spass gabriel! :whacky091: :whacky030:
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: zürifäscht

saue...alles zeme...
bi üs lauft hallt ned so vil...eiich gar nix=P

abo nixdestotroz hani die tix endli becho und chumi also au as fescht!
 
Re: zürifäscht

Zitat von Benserker:
Zitat von -GAIPEN-(FGN):
Zitat von Benserker:
ja gömer mal dete und villicht ischs geil und wänn nöd dänn wieder tschüss unzo und zürifäscht scho wieder und das wuchenänd caliente und langstrassefäscht übermorn und dänn dieses und jenes, mir egal ;D

welcome to Zurich baba 8)

dini rosette macht mir spass gabriel! :whacky091: :whacky030:
jammi
:signs047:

Zitat von #fgn' $Tr4W:
abo nixdestotroz hani die tix endli becho und chumi also au as fescht!
heisst jetzt also clantreffe= das konzert? muess mer idemfall au no so tickets bsorge?! oder wie jetzt?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: zürifäscht

ne me chan sich jo au eifach mol usserhalb vom konzi treffe...seti jo ned schwer si( ussert paar genosse hend d'orientirig verlore..)
 
Re: zürifäscht

so mini fründin hez jez au es ticket...! i werd si den eifach ma chli schto lo und lönd mi wüsse(sms, aruef, forum) wenn er eu wend xe..! i chume=P und i derf au gaaaaanz lang blube aso mues ned scho am 12 heigo!
 
Re: zürifäscht

so jungs...das rükt nächer und wemmer eus wend treffe, den sötet mer doch wüsse wo und wer...

aso..die wo wüssed wos isch oder en schene treffpunkt hend...nurzu(ps: i han eifach kein rappe!!)
 
Re: zürifäscht

hahaha kei gäld nochem st. openai? =) ich han dört au fascht 150.- lige loh ;) hei straw du sack schick mer mol dini nummere dini alt im forum gitz nümme =)

so back to thema ;)

aso ich gang mitem gleis 7 (also ab de siebni) ufe zug in frick und bin ca ei stund spöter im hb! vilicht gangi au mitem auto (kolleg)
 
Re: zürifäscht

aso i bin mitde kolegin dete..wel si geburi het..abo i chan mi sicher mol chli abseile und si nocher wido ufgriiife...

mer gpönd glaub gege di 9 in sg uf de zug..bin also öpe am halb 11 und züri(de killer au den)
 
Re: zürifäscht

Ja am samstig bnin ich i de fürwehr also mir hend führwehr usflug wenn de nid all zu lang würd gah oder so chue ich vilicht au no nach züri mal gugge aber chan nüt verspräche ;) vilicht gaht de abig au bis chli spöter ;)
 
Re: zürifäscht

.

full_image-0067.jpg
 
Re: zürifäscht

OMG das Zürifäscht...dört Spinned ja alli!(Mich eingeschlossen)

Sorry bin irgendwie eifach abghaue....ha eigentli nur welle luege öb no en Zug fahrt und es isch tatsächli grad no eine Gfare... ;D

Ah ja Ben, dini Gappli gehchört iets mirr....HARHARHAR

Nei aso wenn das dis aller wichtigschte wichtigchäppli isch denn schick ich ders au imene Päckli und d GothicDVD grad au..

(Mein dank geht auch an Roman, der sich den ganzen abend tapfer meine haarsträubenden Theorien angehört hat... ? Nei im ärnscht du hesch sicher gmerkt dasi gern tue diskutiere und mängisch zimmlich uf scheissehochzwei beharre ;D[hmm lol ich ha eigentlich es exponentezeiche welle mache?!])
 
Re: zürifäscht

ja s züri fäscht ich echt de hammer gsie ;)

Als ich han welä mis auto im Migros Parkhus hole han ich gmerkt das d garage abgschlosse isch, also d usfahrt mit emne gitter.
Ja da han ich bin ich mal go gugge an hauptigang vo de migro und döte isch gstande bi problem biite läuten was ich au gmacht han denn het de portier gseit ja er chöni scho ufmache also das ich mit em auto usefahre chan aber das chosted 20 FR omg no rächt tür aber na ja wenn me s auto halt brucht ;) ja denn hani die 20 fr zahlt und no möse s bilet entwerde zum use fahre das het au no grad 20 fr kosted super hani denkt 40 fr nur zum parkiere hehe lol. guet mr chan ja nid alles ha heheh ;)

@ lucky und mit de düme scho flissig am trainiere;)
 
Re: zürifäscht

ja hat spass gemacht. ich war... betrunken?

@matter: habe auch 120 franken liegen lassen

@all: bitte haltet euch an die regel, im öffentlichen teil schriftdeutsch zu schreiben.
 
Re: zürifäscht

haha...zum glück bin ich am samstag in die ferien! dann musste ich mir den frust von einem entfallenen und einem scheiss konzert net antun!

freitag war geil!
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord