MediaCenter (XBMC/Raspberry Pi/NAS)

Also ich würde dir diesen Zotac empfehlen und allenfalls eine kleine SSD verbauen.
ZOTAC ID 92 PLUS

Aber auf jedenfall würde ich dir Openelec empfehlen da es einfach am stabilsten lauft.
 
Da du ja scheinbar XMBC am ausprobieren bist, wäre ein Erfahrungsbericht mit ein paar Screnshots oder so echt ne feine sache.

Gruss
 
Ja das fände ich ziemlich toll Skill. Sorry für die späte Antwort.

Ich lade mich sonst auch gerne mal zu dir zu einem Kaffee ein :p

Grüsse
 
passt vellecht ned grad do dine aber:

ech han grad ebe en download server ihgrechtet met em raspberry pi (jdownloader) und bin echt zfriede...
> viel säge es esch ned schnell gnueg aber be mir laufts recht performant
> duene nächschtens uf minere websiite en ahleitig erstelle (well viel vom internet sind fehlerhaft oder veraltet), für die wos würd interessiere
> payload esch natürlich en alternative

mit em zwöite hani vell baschtlet und usprobiert und de pi esch für mech genau s richtige
> z.B. en Router/Firewall gmacht
 
Zitat von serdadu;57664:
passt vellecht ned grad do dine aber:

ech han grad ebe en download server ihgrechtet met em raspberry pi (jdownloader) und bin echt zfriede...
> viel säge es esch ned schnell gnueg aber be mir laufts recht performant
> duene nächschtens uf minere websiite en ahleitig erstelle (well viel vom internet sind fehlerhaft oder veraltet), für die wos würd interessiere
> payload esch natürlich en alternative

mit em zwöite hani vell baschtlet und usprobiert und de pi esch für mech genau s richtige
> z.B. en Router/Firewall gmacht

Sehr geil. Was heisst nicht schnell? Chasch da chli konkreti date lifere?

denn hetti endlich mal en ahwendigszweck für mis rasperry.

grüässli
 
Zitat von charly;57667:
Sehr geil. Was heisst nicht schnell? Chasch da chli konkreti date lifere?

denn hetti endlich mal en ahwendigszweck für mis rasperry.

grüässli


Aso ech würd vorschloh (han ech so gmacht), das ein raspberry nur für de Download-Server nimmsch und en zwöite für süscht sachen, denn hesch eigentlech ned vell problem demit.
JDownloader brucht ja Java (en ahpassiti version) und vorallem wenn ne duesch starte escher halt churzitig usglaschtet (einige sache emmerno machbar) und wenn ne ahzeige losch denn heter mängisch paar sekunde bis öbis passiert, esch ned ganz z vergliche mitere windows version..aaaber: wenn ne minimiert hesch und via web druf zuegrisch escher echt ned langsam und schaffet guet :)

mer wennds ja höt zu tags immer schneller und wennd nöm warte. Mer muess au gseh das es ned s gröbschte teil esch :D

für de zuegriff übers web, links ine z kopiere und ihn anschliessend downloade loh, längeds guuet
 
Jo ich würd en als reine downloadserver bruche

wie schnell chan er downloade? und wie gsehts us mit crc checks und entpacke? irgendwie denk ich mir dass das zimlich langsam sii mues.

grüässl
 
Zitat von charly;57670:
Jo ich würd en als reine downloadserver bruche

wie schnell chan er downloade? und wie gsehts us mit crc checks und entpacke? irgendwie denk ich mir dass das zimlich langsam sii mues.

grüässl


Also ech han das ganze ide legschte paar täg nochli testet und würd das do churz teile:
raspberry pi, jdownloader und met USB harddisk (met strom) => ned so berauschend..chunsch ned über 2MB/s sprich 20k leitig use, well den immer uf 100% leistig obe esch. Das us dem grund well alles über de glich SoC lauft. Wenner denn no muss entpacke escher definitv langsam...
raspberry pi, jdownloader (besseri lösig esch pyload) und netzwerkspiicher (z.B. WD NAS) eschs scho performanter (bringsch so zwüsche 4-10 MB/s sprich 40-60k leitig use met nochli tunig. Brucht kei performance für USB)
Ech has schlussendlich met mim NAS glöst, wo neu en pyLoad app ahbietet und es lauft hervorragend...gnueg CPU/RAM und esch chan met fullspeed abelade inkl. entpacke wo emmer no ned ganz usreizt (15MB/s benere 150k leitig) => do wär es QNAP NAS z empfähle...
Fazit: Je nach dem was du fürne leitig hesch und chasch abelade duets en Pi oder ebe ned...aber mer chan de Pi ja för vell anderi sache bruche :)

Hoffe es hilft dir..süscht frogsch eifach :D

PS: QNAP het usser pyload no vell gueti apps wos chasch ufwärte und interessant macht. Do würdsch dis gäld rechtig investiere :)
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord