5555

Toxpack

Cunt Destroyer
Goldmember
TS Admin
20. Dezember 2005
2.062
105
39
scaled.php


Bravo

hands_clapping.jpg

aj01.jpg

clapping.jpg
 
Re: 5555

Gseh zwar sbild ned (immer abgstellt ufm tel) aber wird wohl um posts vom ben gah.
No lushtig, han mal meh gha als ihms, aber hami denn chli usem spambuisness zruggzoge ;)
Aber he: gz gz
 
Re: 5555

Du häsch mich mal überholt ja. Das isch no extrem gsi. Bin scho uf 500 oder so gsi, wo du zu eus gstosse bisch. Und à propos Spam: Spam ich würklich so viel? Ich liese eifach würkli alles bis uf dä hinderletschti Post im Forum und antworte halt dementsprächend au öfter...
 
Re: 5555

OMG! Nice Ben ;)
 
Re: 5555

@ben: nei, du spämmsch ned. Ich han eifach es zytli lang ufgöhrt überall min scheiss poste. Mini ussag hät nix mit dini posts ztua (au wemer das chönnt so verstah)
 
Re: 5555

Han langsam au ufghört jede chli scheiss dri z schribe iw e cool oder nur en . oder was au immer konstruktivi gueti posts qualität stadt quantität aber ebe teilwiss han au ich en durchhänger und schrieb emal en post.

aber abartig übertriebe find ich am thana sini doppel bzw. trippelposts.
 
Re: 5555

das du das grad muesch mache isch mir klar gsie aber da machsch du dich ja nur lächerlich :p

aber me isch sich ja nüt anders gwönnt gsie vo dir.
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord