Aktueller Inhalt von Reifnir

  1. Reifnir

    GV 2023

    Oha demfall han ichs nonig verpasst :D duck und weg renn
  2. Reifnir

    Der "Ich hab was neues!" Thread

    Zum losä uf de Hut
  3. Reifnir

    Wireless Head set

    Hi Leute Mein Head set hatt den geist aufgegeben da es den flug gegen die wand nicht überlebt hatte..... Nun suche ich Ein gutes Wireless head set am besten 7.1 Was könnt ihr da empfehelen. Da der Markt total mit Head set überfluted ist ich habe mir mal das LOGITECH G Pro X Lightspeed...
  4. Reifnir

    Elder Scrolls Online wer macht mit.

    Hey Zämme Ich bin wieder am TESO zocke da es für mich nüt uf em markt git wo mich richtig packt. New World isch nid schlecht aber bin nid richtig warm worde. Vilicht hets ja es paar wo sich mit mir e paar gmüetliichi stunde wend zockä :D
  5. Reifnir

    Happy Birthday, Xyroon

    Alles gueti zum geburi chunt leider chli spot aber lieber spöter als nie
  6. Reifnir

    Happy Birthday, MrQuant

    vo mir chli spöter au no alles gueti
  7. Reifnir

    Taranis x9 Lite

    Closed het sich erledigt
  8. Reifnir

    Taranis x9 Lite

    Hoi Zämme Ich gange mol id luft besser gseit mit em Modelflüger Zohd Dart Jetzt s problem da ich alles han möse einzel Chaufe Aslo de Flüger s de Sender Taranis x9 Lite bruch ich no en Empfängerund da chunt bi mir s Problem Wie wele isch de Passend und wie schlüsst me das ah mit viel google...
  9. Reifnir

    5.1 Sound system

    Also hauptsächlich zum film luege ha mer nur denkt wenn me ev no en usb stick chan ahschlüse zum direckt über boxe lose wäri no gäbig. siusch mach ichs amed das ich über de tv und tv boxe sounde aber de klang nid so pricklet isch. Gäld für 2k soundsystem han ich leider nid vilicht paar mönet...
  10. Reifnir

    5.1 Sound system

    Hey Genossen Ich suche grad es 5.1 Sound system für ca max 700 Fr. die hindere boxene söttet Kanbellos sie ganz huet weri wenn me zb no musik drüber laufe lah chan. Kennt da wer öppis? grüessli reifnir
  11. Reifnir

    Powerline

    Hey es het sich wieder was gändered cha i minerne neu wohnig es kabel zieh danke für euchi müeh :D
  12. Reifnir

    Fairphone - das fairtrade Smartphone

    Hinzu zufügen ist das man auch die Einzelteile Modular austauschen kann. bzw Wenn man was Braucht upgraden. zb neue kammera oder besseren Akku. hab mir auch schon gedanken gemacht mich aber nicht wirklich damit befasst weill ich nicht weiss wie gut die Smartphones mit der Rechenleistung abschliesen.
  13. Reifnir

    Smartphone Glass Reperatur

    Hey lüütlis Chan oder weis wer wo mer es Smartphone glas Samsung s 10 Repariere chan nur s glass isch futsch de reschte gaht ha ebe kei versicherig gmacht gha. Danke scho mal für euchi inputs
  14. Reifnir

    Powerline

    @ Ondi schau ich mir mal an. Wil jetzt nicht auf der Esotherik schiene fahren aber ist die W lan abschirmung nicht (gesundheitsschädlich) nur so der gedanke, weiss natürlich auch das wir in supermärkten etc schon dem w lan ausgesetzt sind.
  15. Reifnir

    Powerline

    @yoda rly nid din ernscht hoffe es isch en schlächte troll vo dir :P

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord