Aktueller Inhalt von benserker

  1. benserker

    GV 2023

    Also 24. it is?
  2. benserker

    GV 2023

    17. oder 24.? Ich würd de 17. ja scho schiebe, aber gaht würklich nöd!
  3. benserker

    GV 2023

    Verständlich...
  4. benserker

    [SP/Co-Op] Ich hab grad durchgespielt...

    Far Cry 6 (2021) "Ich mochte die Far Cry-Serie für seinen vergleichsweise kompakten Umfang, mit Far Cry 6 scheint das nun passé."
  5. benserker

    GV 2023

    Ich empfiehle nöd, es dänn zmache, wänn d'Lüt alkfrei sind. Heisst nöd Afang Januar
  6. benserker

    GV 2023

    Also 11. geht nicht, 18. geht auch nicht. Ich schlahn vor, mir holed das Ganze im Januar na....
  7. benserker

    Der "Ich hab was neues!" Thread

    Alles sehr schöne Geräte Google Handys beste!
  8. benserker

    GV 2023

    Han geschter no mitem Gaz telefoniert. 4. November (eigentlich offizielle GV-Termin) isch abgseit. Mer münd en neue Termin finde, am beste wo zB de Fabi au chan. Finde, dass die wo amig no gern chömed zum chli quatsche, frässe, apéröle scho sötted debi si.
  9. benserker

    GV 2023

    Susch machemer normal de erscht Samschtig. Wer wär eigentlich on? 1698172909 Han ja eigentlich sowieso nöd für mich gfröged....
  10. benserker

    GV 2023

    Hallo ihr Lieben Eigentlich wär ja der erste Samstag im November jeweils GV. Ich habe aber von Flo/Quanti (meines Wissens auch Dova?) erfahren, dass er dann nicht kann und es gerne vorverschieben würde. Wie seht ihr das? Würde euch der 28. Oktober auch gehen?
  11. benserker

    [SP/Co-Op] Ich hab grad durchgespielt...

    Horizon Zero Dawn (2017) "Ich hatte selten so einen Zwang ein eigentlich sehr gutes Spiel zu Ende zu spielen, aber ich kann keine neue Titel starten, bevor ich laufende beendet habe und trotzdem finde ich die storymässige Auflösung ziemlich gut."
  12. benserker

    Der "Ich hab was neues!" Thread

    Wua geil! Gueti Wägeli die Skoda. Min Brüeder hät au eine
  13. benserker

    Vorstellung von Haari Gersack

    Hoi sali Harri. Freut mi, macht Spass mit dir... :)(y)
  14. benserker

    FGN goes Discord

    Danke Dova. Astreine Sache. Servers haben wir ja schon lange, aber wirklich genutzt hab ichs nie.
  15. benserker

    Der "Ich hab was neues!" Thread

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord