Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

Xyroon

dö_öb
Mitarbeiter
Administrator
TS Admin
10. Februar 2008
3.263
306
36
Baselland
hi jungs leider hani ich min PC nuni zrug kriegt ;)
daher weisi nuni genau weni wider ins train cho chan.
aber mir gods garnid do drumm ich möchd euch moll froge was genau dier mit em etqw wänd ereiche.
denn mir machds überhaupt kei spas mer, do ich s gfül han mir gamed nur damid das spiel nid stirbd und us funn.
aber e verbesserig vom skill isch überhaupt nid der fal.
klar ich bin do dra au mid schuld do ich etqw nur no an de trains gamet han.
Aber minermeinig noch klapt das au nie wenn mer uns einfach zwinge mitenander z game wenn mer do drunter verstod, alli zäme uf ein server go ume wiete, und s templai chund den scho.
es isch nunmal e tatsach das uns jeglichi strukture feled.
mir hei keine wo smacht word redet.
end weme das denn mol doch machd wills eim der nugi usehaut, de chöme alli cho schleime und säge jo jo jo. und wen eine nid jo seid den heisds halt d schnauz.


aso ich möchd do eigendlich au no grad bekand ge dass ich eigendli etqw wed an nagel hänke.
uf publik machd das me spas, was friener umgekerd gsi isch.
felichd meined ir au ich seg einfach en schlechde verlierer, isch velich au chli so.
aber mid 2%gwünchase und keinerlei sicht uf verbesserigs chase, SCHISDMICH DAS GOTSTRÖFLICH A.

PS: Ich chum jez denn gli in mini Abschlus briefigs arbeite und daher denki lond es sich au nid in es neus gam i z stige.
mäld mi somit grad mol als inaktifa, was nichd sel heise das ich jez kei zit me vüre Klan han.
wierde sicher au mol s Farcry2 zue du, sobaldi min PC han
 
Re: Abmeldung vom Train

Xyroon, du hast total recht, ich spiele das spiel zwar gerne auf Public und an wars, doch das Public spielen macht wirklich fast mehr spass, da bei den wars zu viel gesrochen wird, aber und zu wenig Take gemacht (ich inbegriffen). Bei einigen unsers Teams muss ich sagen fehlt die motivation halt wirklich, sie spielen nur, damit der ETQW Squad genug spieler hat, und das ist schade, man bräuchte spieler, die sich wirklich ins zeugs legen. Ich will eigentlich weiterspielen, doch wenn wir zu wenig spieler sind kann man ja fast nichts machen. Finde es Schade, du warst wohl etwa der begeisterste und motivierteste QW spieler vom Clan... Aber man kann dich nunmal nicht zwingen.

Doch durch dein verlassen wird der ETQW Squad wohl wirklich zu Grabe getragen, da es jetzt niemanden mehr wirklich gelustet noch einen neuen spieler zu suchen... dieses Theater haben wir schon etwa 2 mal durchgemacht, und mir fehlt dafür auch die motivation.

Ich hoffe das doch noch etwas aus dem Squad wird, und er nicht einfach so auseinander fällt. Aber weiterhin ETQW zu spielen, bringt es glaubs nicht, da vieleich 2 spieler noch wirklich motiviert sind.

Wir könnten wieder au ET umsteigen ;D Das wäre was!

Sorry, rechtschreibefehler nicht beachten!!!!!
 
Re: Abmeldung vom Train

Jaja Xyroon... Jetzt womer mal Trainpartner und Gegner gfunde hend womer chend schla, ich mich echt bemüh, vor jedem War schnell 1 Map Taktik durezmache, willsch du eifach usstige will din PC nid gaht. Dem seit mer trötzle und das isch en Fall für de Kindergarte!!! Klar det wo du use bisch isch dSituation andersch gsi. Aber die het sich imo besseret i letschter Ziit. Es bemühe sich echt alli und de Ukawi isch au sehr motiviert! Klar spiele mir das Game au us Fun(Hammertime, Husky Fangis), aber das isch schlussendlich au de Sinn vo eusem Clan. Dass mer ned nur sturs game betribe sondern vor allem Spass dra hend. Und wemmer das ned durs gwünne chan, macht mers halt andersch. Public macht mir das Game nid so Spass, da mer det nur chli am umefragge isch und uf die huere Räng scheissi!
Es wär jetzt echt total sfalsche eifach de Kopf in Sand stecke nur wege settig Lappalie, ich han schliesslich letschti au 2 PC Teili kauft wo kaputt gsi sind, SHIT HAPPENS alte...

Zum Schluss no FU STFU und good n8!...

Edit: Das mit ET wäri sofort debi, aber det werde mer no einiges härter bashed wie im QW!
 
Re: Abmeldung vom Train

sory Jo_da mir isch scho klar das du an dim etqw squot hangsch.
aber simer doch erlich mir hei zwenig strukture. wens mol sowit chund das du es macht word seisch chames nid ärnschd ne.
nach de wors wierd immer sisihaft usrede gsuechd worum mer verlore hei.
und weme klar ufdekt was s problem isch den isches bim negschde wahr zwar besser doch nach 2 dag scho wider vergesse.
zudem isches nid so das das fo hürt uf morn so cho isch!!!
ich han imer wider gseid das es mich so aschist.
und mir sind scho sid monate am ume blödele.
Der Ben hed uns einisch druk gmacht und es Zil a gsezt doch heimer das ereichd?
nid wirkli mir hei wider mol e vorübergehendi lösig gsucht.
mid em verbeserigs potental meini nid das mir feeri gegner finde,
sondern das unses teamplai imer no am afang isch, do es gans klar an strukture und Respekt underenad feld.
au ich mues mich do an der nase ne au ich han in de wars mini eigene gedanke woni aber nie chan mid i fliese lo, was mich stinke sauer acht.

es isch doch erlich so das ali nur Egschen geil si aber me nie der überblik hed wer wo isch.

mid em A squad isches aber no so gsi bi jeder atake han ich chöne ab schetze wie gros d gfor fom gegner isch und wie fil lüd öbe tot sind.

ich nan no nie so en überblik ka wie zu zite vom a squat und s wierd au nid dra garbeitet.


es feld imer no an grund lage in 2 teams agrife eine dekt der ander grifd a und nocher umgekert.

3 for eim igang alli schiese und zwar au uf die eigene bime andere gang chöme aber die andere 3.

in fasch jedem wahr laufemer in so situatione ine. das find ich öberhaupt nichd toll.

foralem kriege mir d moral nie hoch dome nur oberflechlichi diskusione fiert.
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

Das stimmt ja alles, aber das chunt vorallem da her, dass mer nie die gliche sind wo zemespieled... Mal isch de Koreander weg, mal bisch du weg, Xyroon... Zähl mal wieviel mal mir 4 zemegspielt hend! Das chasch a einere Hand abzehle. Es Teamplay chan nur denn entstah, wenn mer X-mal zemespielt. Ned lausigi 2 Wars am Abig und denn heissts wieder(nei sry jungs ich gang jetzt go schlafe) und ich muess no 100mal mini Überredigskünst la spiele, damit de doch no ufblibt und doch no spielt, das schisst au mich a. Das mit de Usrede stimmt so au ned. Chan ja ned nach jedem War sege, ihr hend total scheisse gspielt, de eint seg en Mongo und du hesch eh kei Skill. Und ja, als Mitspieler chan ich ned vo jedem Uswendig waser gut gmacht het und was ned. Im diesen Sinne, erst mal selber besser machen!

Aber ja so wies usgseht lasch du eh nid mit dir rede... Finds geil... auno de letscht vode "Freaks" wo de Löffel abgit.
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

Zitat von Yodenko:
Aber ja so wies usgseht lasch du eh nid mit dir rede... Finds geil... auno de letscht vode "Freaks" wo de Löffel abgit.

Sorry dasi mi do mol ihmisch.. aber genau das findi nit sehr toll...

1. hani nie de löffel abge ich bin tagtäglich im minimum 3 mol im forum und manage nach wie vor no euri lanevents das nur so näbebi (naja.. könnts jo au blibe loh, aber ihr hend gseit ihr wend an lans und ich mache das gärn für eu... au wenn mr RL wichtiger worde isch)

2. hendr jo glaubs gnue *push* becho vo denä ach so öde freaks spieler wo jo scho wieder wäg sind.. (eigetlich isch ja nur de ann0 wäg.. di andere sind immer no do, bzw. nomol anderi sind gar nie rächt drbi gsi)

3. findis chli kägge wie do über d ex-freaks lüt härzoge wird, immer und immer wieder... Ihr hend entschiede, ihr hend uns ach so toll gfunde, isch natürli ein eifaches z säge in nochhinein: die dumme freaks, jez haut au no dr letscht ab, die kannsch zu gar nix bruche..

naja.. nur mol wieder en ufschrei vo mir.. und Yodenko, so leits mr duet, ich würde sehr gärn obe für obe mit eu verbringe mit game, und mich mit eu unterhalte... aber vilicht merksch ja au du mal no das es no es bessers läbe git näbe PC und so (stell dr vor i han ganzi 4.5 johr brucht zum das usegfinde..)
Und ich kriege jedi diskussion mit, bin no gnau so aktiv im forum wie früener, wird mich au dementsprächend immer wieder zu wort mälde wenni mr ans bei pisst fühle oder was gschids ihzbringe han..

Ahjo.. wasi so näbebi z laufe han:
- ich manage euri lanevents
- ich han mitem ben abgmacht fürd clanwear z designe wie versproche
- ich poste nach wie vor im forum konstruktiv oder au nit
- ich spiele d quakelive beta und han vor, wie au scho gseit, wieder zrugg z cho wenns usechunnt so guet ases goht..

und hey Yodenko, das vomne inaktive ex-freak wo jo so chli komisch isch das sie all dr löffel abgäbed (oder halt ebä au nit..)

cu soon @ slanp, das wärd just my 1337 cents gsi zu dem chli unter dr gürtellinie agsidlete ahschiss ;D

no so btw: Liebi grüess an eu alli, ich vermiss die öbende im Mumble ächt... überhaupt eu alli.. freu mi saumässig ufd slanp; mol wieder mit eu redä und pläuderle =)

euR hacKy. späcKy scHnäcKy ;D
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

Ja mir mönd ja das jezt nid veralgemeinere Hacky ;)
und grad all ahficke.

Was mit em anno passiert isch na ja isch ja under anderem sin entscheid gsie und de clan isch aj au nid grad i höchscht form gsie. du hesch wenigstens gseit das RL wichtiger isch und das isch en guete grund, hend mer au nüt dergegä. Will RL isch nun mal au wichtig, usserdem bisch ja nid ab de wäld. was ich vom rescht vo de freacks halte na ja zero und freak on crack hend siech nie würkli bi eus gmolde oder gross im forum posted a paar clantreffs cho und vertig find ich schaad, aber chan mer ja nüüt mache. Denke aber wenigstens schriebe wie du oder xyroon oder au de anno warum er weg goht bzw. wiso er churz inaktiv isch söll mer ebä scho mitteile.

Aber eifach nüt säge und eifach goh sorry das find ichj kindergarte mässig.

so viel vo minere rutschende scheisse.
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

ir düend jez jo alli als ob das so völlig überraschend chund aber de muesi eifach säge seded mol besser ane lose und nid imerr uf e krise warde.
ich han do extra provokativ gschribe damit do mol öbis laufd den nur wens einisch dädschd reagierd mer do.
aber wes afod krisele de wod mes eifach nid gse und imer nur um der heisi brei rede andschdad nach lösige z sueche.
um uf e aschdendigi lösig z cho mues me hald mol diskudiere und anderne vore kopf stose damit sis mol ernschd nemed.
mid häschel dädschel chunsch nid forwerds.
au wen sich eine mega mie machd uns zu nüd fierd so mues me das trodsdem mol säge das es so nid god und nid imer mitleid ha wil eine arbet investierd aber nid wirkli was dermit ereicht.
ich weis serwol dass das e rise a pissere an joda isch und velichd au übertribe.
aber ich will das äntlich mol entschädige trofe werde!
und derzue körd mol ufdeke was mer wirklich no ereiche wend.
aso ich se bisher keini zil in etqw, user irgend wie game, irgendwie besser werde, irgendwie fun derbi ha, und um uns irgend emol gege irgend welchi hi skileti klans chöne z messe.
wos velichd grad mol 5 gid
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

@Hacky: Zum Thema RL muess ich erst mal sege, dass ich atm so viel RL han, dass ich chum me zum game chume... Ich han Far Cry 2 sitem Mittwuch, findes würkli voll geil und han grad mal 1.5h gspielt, me Ziit hani ned ka... soviel mal zu dem und ja VORURTEILE sind halt immer scho was praktischs gsi wenn eim die richtige Argument ned grad igfalle sind. Und denn sind das gnau 2 Täg ide Wuche bzw. 2 Abige wonich eich möcht doch mal mis alte Hobby nochli fröne und eifach chli QW spiele und Fun ha... Zu ET Ziite isches eus scheiss egal gsi ob mer gwunne hend oder ned, zHauptsach sTeamplay het einigermasse klapped und es het Spass gmacht. Was eigentlich au de Sinn vo eusem Clan isch, dass mirs zeme lustig hend und ned ständig unter Erfolgsdruck stönd. Das ich dFreaks im allgemeine so agfiggt han tuet mer leid. Bin det grad chli sauer gsi wegem Xyroon sim Post wo so schön umschribe het, wie scheisse ich als Squadleader bin. Klar weiss ich, dass ihr im Forum no super aktiv sind und au das mer sich ar Lan gseht findi toll. sGaht mer eifach drum, dass ihr all mal voll ETQW agfresse gsi sind und jetzt das Für erlosche isch, was mich aschisst. Chenti au ganz ufhöre mit game @ FGN, da ich würkli gnue anders weiss als mit Lüüt zemespiele wo mich als ned fähige Leader aluege, das aber erscht sege wennmer ufhört. Aber ja das wetti eich ned, das doch no gwüssi Lüüt git (Koreander, Matti, Ukawi) wo glaubs no gern mit mir ETQW spieled (sofern das so isch) und ich die Lüüt sicher ned im Rege wett la stah!
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

a ich würkli gnue anders weiss als mit Lüüt zemespiele wo mich als ned fähige Leader aluege, das aber erscht sege wennmer ufhört.

irgend wie chunsch du immer mid em gliche.
fo wege ich lan dich eifach plözlich im stich.
oni mi häds gar nie es b squad ge.
und ich han scho par mal akrided was mer nid pasd und ich han nur e bejaig fo dir kriegd ja das isch eso und säl, aber wirkli greded drüber wasmer dergege mached isch nid.

den heds keise postemer taktik.
jo hämer gmachd aber berede hed me se nid chöne wil lang nie alli (Jo_da Xyroon Koreander Ukawi) ume gsi sind.
und wenn mer moll alli zäme gsi si heds keise war war war.
ich han nämlich genau dekigs punkt i zeichned und zu jedem punkt gids zuegwisni positione womer vo derd us chan überwache.
ufbauend uf das hätt mer ser gued e strukturierde agrif chönde mache.
aber au mir 2 hei uns nie wirklich zut derzue gno.
aso wen du wedsch behaubde ich heig mir kei mie ge und lon euch eifach lo hange so ur plözli?
de säg ich nur : läk mich am arsch im nachhinein chame immer säge die ander hei eifach ufge wills nid forwerts gange isch.
ich han wirklich no was welle ereiche.
willi weis was möglich isch und wie fill spass dases macht weme weis was mer chan und was nid.
Doch bisher is immer so gsi dasi am schluss nid han chöne abschezze was genau isch alles jez mi feler gsi und wo he eifach s teamplay verseit.

Du chasch do jo no gern lenger uf diner ferchlemte meinig blibe und druf hofe das oni verenderig sich was enderd.
ich hingege glaub nüm dra und darum chan ich das team au nüm unterstüze.
klar chönti no mit spile wie der Matti, oni wirklichi begeischderig.
aber du sedsch jo genau wisse das oni begeischterig niemer sich witer entwiklet.
sory matti aber isch doch so wen du bim qw mit gspilt hesch hesch du doch nie wirklich s zil ka dich masiv z verbesere.



Also Nochmals: wen Jo_Da imer noch der meinung ist ich sei ein assi der in im stich läsd und er nichts davür kan, dan Leck mich am Arsch!
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

@all: sich gegenseitig anmachen bringt ja wohl nicht viel.

@yoda: ich würde das nicht so persönlich nehmen. in unserem ET squad warst du ja auch leader und hast deinen job gut gemacht. deine hauptmitspieler waren gaz und ich und wir sind wohl beide nicht leute, die sich von einem "leader" so leicht alles sagen lassen. der ETQW squad ist einfach net richtig motiviert und das spiel ist nie gross geworden, sonst hättet ihr genug ersatzspieler. ist doch net deine schuld.

@xyroon: ich verstehe dich und akzeptiere deinen entscheid. wenn du ETQW an den nagel hängen willst, entscheide dich, wie du sonst dem klan dienen kannst :whip: egal in welche richtung, mach einfach!

@ETQWsquad: wir werden wohl in einem sonntagsclub entscheiden müssen, was mit dem squad passiert. das steht ja eh schon lange an...

@hacky: wir haben dich nicht vergessen und ich kann mir auch gut vorstellen, dass du zurück kommst, weil einmal gamer, immer gamer. :D kann auch verstehen, dass du dich mit yodas bemerkung angegriffen fühltest, aber zu behaupten yoda hätte kein RL war auch nicht gerade fein. die meisten von uns haben ein normales bis erfülltes RL. das muss sich mit gamen nicht beissen, man muss es nur nicht so eng sehen. man kann auch fun haben ohne die 35-stunden-woche! gell häckischnäcki!
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

Also Xyroon ich han nie behauptet du hegisch nüt gmacht... Ich han nur gseit dass es mich aschisst, dass du gasch, gnau ebe will du so viel gmacht und bitreit hesch, dasses zfunktioniere chunt! Und ja i han ja versuecht amigs Taktik zbespreche. Aber viel wiiter als Salvage simmer meistens nid cho, da eifach 2.5h Taktik mache rel. langwilig isch. Klar isch mir au ufgfalle, dass ned würklich en Besserig stattfinded, aber du muesch au zuege, dassmer für das würkli zwenig oft im richtige 4er Squad hend chene zemespiele, was wohl de Hauptgrund fürs scheitere isch. Und de Matti isch eifach de Matti und sProblem wär ja au ned unbedingt er. sProblem isch eifach gsi bzw. immer no, dass dGegner viel zskilled sin. Je skillter de Gegner, deste weniger Fehler liggen dinne und denn isch klar, dass mer sich ufregt über blödi Fehler und denn schissts de Matti grad wieder a. Ich will das Spiel us dem 1 Grund no wiiterfüehre, will ich eifach ken andere Ego Shooter gsehn wo mir ähnlich Spass macht im Multiplayer. sEinzige wasi no wür isch halt mich chli me mit Guild Wars PvP befasse will das isch nemlich au no kewl. Also sry Xyroon wenns falsch übere cho isch, aber du hesch das nie würklich so klar gseit wie jetzt, dass mer was müend ändere damits chenti funktioniere und drum regts mich halt chli uf, da jetzt das grad mit dim Usstig verbunde isch und somit sQW Squad zum scheitere verurteilt isch. Klar ischs ned nur mini Schuld, aber es trifft mich halt glich, dass ichs ned zstand bracht han das einigermasse in Griff zkriege. sHet au demit ztue, dass ich mich selber zwenig demit befasst han, da ich wie scho gseit in letschter Ziit ned so viel Ziit gha han bzw. nüm so viel Ziit han zum game.
Im Klartext schisst mich jetzt halt eifachd chli a, was ja au verständlich setti si. Und ja das wo de Ben seit stimmt halt scho, das Spiel isch viel zwenig gross worde was halt e viel zu geringe Gegnerzahl und wenig verschiedeni bzw. lowi Skills zur Folg het. Und mit 2/Wuche Train schnell skilled zwerde isch halt schwer, vorallem wennmer sich zweni mit Taktike und möglichkeite befasst. Han das ganze au chli Unterschätzt denn im ETQW 4on4 isch Taktik und Teamplay doch no um einiges wichtiger als im ET 3on3. Aber ja Fehler sind menschlich...
 
Re: Xyroon zieht sich aus ETQW zurück...

Was du gamisch GW das chunt sicher nid in frog wenndenn DARKFALL
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  2. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  3. benserker benserker:
    :)
  4. oNdsen oNdsen:
    😅
  5. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  6. Yodenko Yodenko:
    done
  7. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  8. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord