wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

benserker

Stammtischphilosoph
Mitarbeiter
Administrator
Gaggiwurst
8. April 2005
10.861
789
Zürich
so, will wieder mal was ariise! würd gern mal wieder mit es paar vo eu eis game! mussis halt so mache...  ;D

edit: zitlich dänki so spate namittag abig. sägemer so ab 18:00. träffpunkt wär auf folgendem ts: 85.25.133.217:8769


--> forum missbruche  :love1: :whacky091:

 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

ich, und söllet no meh game, und fragemer de mol, wemer gnueg händ, [FC] als Gägner zb. oder sowas ;)
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

i chome seer worschinli au. aber er mönd mer den halt no da met de neue Version erchläre, han em mom no die alt.
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

Ich wird leider nid chönne... Schiisdräck, ez gamemer wederemol zäme, ond ich chan ned :(
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

ja chum etz, such der es kafi mit ET ;),...ROFL
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

4 händ zu gseit, 2 dervo itreit,....und da söll no wer säge, es wür meh laufe wemer en Server hät, ROFL,....humbug999,....
Nei, find's halt eifach schaaaaaaaade...... (gelinde usdruckt;))
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

drum hämmer ja au notstand ;D


aso ich dänk mal, das wird sich au wieder ändere! aso ich bin mal 18:00 online. mal luege, hoffe es chömed no es paar...
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

ja mol luega, da dass inträssi ja so riesig isch, richt ich mich nach Wätter (Frau) oder sowas ;))
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

ist tatsächlich nichts zustande gekommen. isch aber au chli min fähler xi. han am samstig chli vill bier gha und bin drum geschter au nöd so fit xi.

wirde aber witerhin vesueche, was azrise. so schnäll händer kei rueh!
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

OK! Morgen 20:00 im TS! Alle die spielen wollen bzw. spielen können (ned vom Skill her...)! Wer nicht kommt ist selber schuld!
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

Ja dah hani halt geburi gha und bin weg gsie ;)
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

kann nned! ich muss meine schiess arbeit schriben und vile lernen... betrachtet mich als student =) nein.. aber bis donnerstag nächstre woche geht nichts bei mir! srry
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

Gärtner aber das du uns noch erhalten bleibst ;)

Ja ich hörte von einem Kollege das mann als Gärtner Ein riesen buch über pflanzen ausswendig lernen müsse.
Nun da sag ich nur viel spass und gut lern ;)
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

Zitat von Reifnir:
Jawohl, das Buch kenn ich auch: (haben wir sogar hier, und auf'm PC hab/hat ich auch sone Version rumliegen)

Buch_Enz2.jpg
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

das ist wieder so esoterik oder??? also ich glaub gar nicht an solche sachen! "psychoaktive pflanzen"!? HA....kann ja jeder sagen! 8O
 
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

@gAz
nein... ich muss nicht dieses buch lernen =)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: wer isch dä sunntig (22. 10. 06) füres game zha?

Zitat von Gaertner:
nein... ich muss nicht dieses buch lernen =)

ach, ned wa(h)r? ;)

@rom: jaja, kann jeder sagen...hihi...schon so...du würdsch di doch eifach au gern durch all die Pflanze durearbeite, wies de Rätsch gmacht hät ;))
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Reifnir Elder Scrolls Online wer macht mit. Aktive Spiele 0
Madhax47 [DCS world] - Wer spielt das? Aktive Spiele 1
oNdsen Wer het phil skill? Geburtstage 4
Nicofresch WER HAT ALLES BATTLEFRONT? Aktive Spiele 7
el Libertador [HOTS] Heroes of the Storm - Spielt es wer? Aktive Spiele 11
S [Arma 3 - Epoch Mod] Wer spielt's? Aktive Spiele 6
Xyroon Wer hat alles eine Samsung 840 Evo? Software 1
Uhlme [Middle-earth: Shadow of Mordor] Wer spielt's auch? Wie findet ihr das Spiel? Aktive Spiele 20
Dovaner [FIFA15] Wer spielt's auch? Aktive Spiele 60
Dovaner Wer hat denn da gelogen? ;D Geburtstage 7
Xyroon Wer spielt noch GW2?? Aktive Spiele 12
benserker [GW2] Wer wird Gildengründer bzw Gildenführer? Aktive Spiele 52
benserker [AC] Wer hat Interesse an einem Adventure Club? Aktive Spiele 53
benserker Wer kann eine rudimentäre Homepage programmieren? Software 8
benserker wer vermisst ein ladegerät... Hardware & Software 5
benserker wer kommt mit mir auf die insel? Game News 140
U Das Klickspiel - Wer sich zuerst durchklickt, kriegt von mir was geschenkt! Off Topic 12
J wer war es? die schweizer... Off Topic 12
L Basel-->untergang; thema2: straw----->ben?thma3: wer hat die grösseren brüste? Off Topic 32
G wer ist alf the gun? Off Topic 2
gAz Macht (noch/auch) wer mit? (für 'nen guten Zweck) Off Topic 7
Reifnir 6ste Clantreffen wer nicht da war selber schuld. FightGenossen.ch 10
gAz Wer kennt diesen 'Film'??? ;) Off Topic 10
Reifnir Wer mega wenn ich ein FGN ler bin und mit euch an der Front Bewerbungen 18
Yodenko Korea isch älter worde Geburtstage 9
MrQuant Er isch alt! Geburtstage 4
AemJaY #Playvetia isch da! Off Topic 8
Dovaner [ETS2] Multiplayer isch en super Sach Aktive Spiele 4
Anansi UND ES ISCH WIDER SO WIIT Off Topic 1
Skillphil Was soll isch tun? Hardware & Software 8
N Wie lang isch eur... Off Topic 14
C [Minecraft] verbuggtes Diamant, Gold, dä roti stei usw?! Aktive Spiele 4

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord