Von Zangengeburten, verkorkster Software und bösen Zungen

192abb0aad.jpg

Es war eine klassische Zangengeburt.
Wir mussten den Souhagel mit einer dieser Greifzangen förmlich dem Mutterleib entreissen, freiwillig wäre das Mistvieh nicht rausgekommen. Die grössten Probleme haben wir vBulletin 5 zu verdanken: vBulletin 4-Inhalte hätten sich noch bequem per Standardprogramm in die Xenforo-Software migrieren lassen, mit vB5 haben aber vor allem News, Comments und Attachements gehörig Schwierigkeiten bereitet. Sogar die Jungs von EdenWeb.com sind mit diesem Auftrag an ihre Grenzen gestossen.

Aber ein FightGenosse gibt nicht so schnell auf! Wir sind uns widrige Umstände, Hindernisse und Hater gewohnt. Die neue Page hat uns bereits haufenweise Kritik eingebracht. Wir passen halt einfach nicht so recht ins Konzept. So gesehen waren Image, Design und Mitglieder schon immer wie aus einem Guss. Die einen mögens, die anderen dürfen gerne verzichten!

Auch amüsiert hat uns natürlich die unverschämte Behauptung, wir hätten bei der Wahl von Xenforo beim grossen, ehrfürchtig bewunderten Vorbild abgekuckt. In Tat und Wahrheit wäre die Tatsache, dass Xenforo bei der Konkurrenz im Einsatz ist, der einzige vernünftige Grund gewesen, eine alternative Community-Software zu verwenden. Aber man muss es einsehen: Xenforo ist für unsere Zwecke momentan die beste Software. Xenforo ist die eigentliche Weiterentwicklung von vBulletin 4.

Wer sich die neue Page anschaut, bemerkt aber ohnehin: Xenforo ist nur das Fundament, unsere Page ist wie immer sehr individuell und massgeschneidert. Bloss eine Software zu nehmen und Skins drüber zu flanschen, hat uns noch nie gereicht...

Wie dem auch sei: Der Rohbau steht, viele Features und Inhalte fehlen noch. Diese werden selbstverständlich Stück für Stück nachgeliefert.

So und jetzt viel Spass mit der Page und bleibt uns treu!
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
  • Like
Reactions: Toxpack
Ihr hend e grosses erfürchtig bewunderets konkurenz produkt? oO
Vo was schnurrsch du ben? ahahah Droge?
Mach ma das hobby ich bin starch profil bild weg. So bilder hend 15 jährigi möchtegern Starchi Buebe amis i forene =)

gnihihihihihi bin gspannt wie langs gad bis wieder alles im gwohnte lauft! go4it
 
S'Problem isch momentan no, dass die News nur unter Community News azeigt wird und nöd im Root-News-Ordner.

@AemJaY:
1. Ich weiss, nöd jede Mänsch checkt Ironie, aber lieses doch eifach nomal und vesuechs. Irgendwänn klappts scho.
2. Das bin ich mit 35. Die meischte andere i dem Alter händ en Ranze. Aber döffsches gern blöd finde, ich mach sowieso immer wieder mal es neus Profilbild ine.
 
  • Like
Reactions: Uhlme
@Uhlme: *gähn* wobi im einte moped forum woni bin heds eine wo e ganz geils bild dine hed ahahaha. spargeltarzan isch nu de vorname.

@benserker :
1. ich ha si sehr wohl tschegged, aber du schinbar mini gäge ironie ned :p au egal..
2. starch du bisch elter we ich, ranze hani keine (nani) aber ich denke das wird au nachli so blibe enduro fahre sei dank hehe. ich freu mi ufs nöchschte bild. immerhin zeigsch brüst. ich sta uf nackti brüst au wenn zwar lieber wiberschöppe aber janu ;)

3. eich alles egal hautsach wieder spame wered em schaffe woohoo!
 
  • Like
Reactions: benserker
heieiei wie ha ich uf die biiträg gwartet:D Freu mi scho wieder uf sinnlosi Threads. Ha euch scho fascht vermisst #noHomo
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reactions: AemJaY
Brüscht sind geil! Period (<- änglisch nöd dütsch!)

Han nie gseit, dass ich dich mitem Ranze meine MJ. Hadi ja au scho gseh und det isch ämel alles normal gsi... :D
 
  • Like
Reactions: AemJaY
ahahahaha. he wen ischs gaggi fäscht in bonstette scho wieder?
Freu mi richtig uf de kabutt huere huufe :D ahahahaha :eek:
 
Meine Mueterrr het Brrrüscht, lass meine Mueterrr in Rrrrueh Babyyyy

Edit: @benserker Weisch no womer 12i gsi sind? Dört hämer au immer gmeint alli lüt würds interessiere was mer über sie dänket und händ eifach sinnlose uninteressante Mischt usegloh ohni s'Hirni vorhär izschalte. Aber denn simer älter worde und händ gmerkt dass mer nit de autistisch Mittelpunkt vo de Wält sind zum Glück.
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reactions: Uhlme and Skillphil
Tip Top, Tip Top! D'siite lauft au wieder flüssig, gseht scho vielversprechender us :)
Hender allerdings nöd na d'Möglichkeit d'Smileys usz'tuusche?
Okay, zuegeh, alles andere söt zersch mal priorität ha, aber die Smileys gsehnd für mich doch recht, ähem, vom andere ufer us? haha :D
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord