Sony PCG -71911M

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
Hey liebi genosse

Han wieder mal es Problem software bzw treiber z finde han de Laptop neu ufgsetzt und jetzt fehled triiber di übliche verdächtige. ethernet- w lan, audio, graka etc.
Natürlich han ich au uf de sony hompage glueged aber nix gfunde oder denn bin ich z dumm.

sony Computer Support
Sony Support Drivers
Laptop Model : Sony PCG -71911M
Product Name; VPCEH3N6E

Wer cool wenn do öpper de überblick het.

PS. Han uf em Laptop weder w lan oder kabel internet.
 
Hoff am skilli sin link hilft der, und süscht wüsstmer ned mal was denn überhaupt 'neu ufgsetzt' häsch....win xp? Linux (ob denn die problem au hätsch? Defür anderi, lol)? ...
Ned mal lan ha isch rächt doof...vorallem wemer kei 2ts grät hat wo is inet chan....aber jede hat ja hüt sones internetfähigs grad i sim hodesack
 
  • Like
Reactions: Reifnir
@ gaz Isch eigentlich klar win 7 Prof.

Danke skilli wird das mal probiere
 
Äbe..lol....das isch alles andere wie klar. Win10 wäris logischte gsi, ...
 
Ja guet recht hesch :-]:-] .

Wobi 1 problem han ich De triber installer isch ja guet und recht wenn me internet hett. da ich aber uf em laptop zersch de netzwerktriber mues instaliere das ich das tool laufe loh chan :(

Tool han ich scho abeglade ;)
Gester namal 1 h uf de suechi gsi nach dem schiis netzwerktriiber langsahm chum ich mer vor wie de gröschti trottel.
 
Es het en Grund warum bide meiste Laptops en reservierti Parition für de Backup hesch. Die richtige Triber zfinde isch gar ned so einfach wie du selber merksch jetzt. Min Tipp, eifach de Backup wo uf dere reservierte Partition hesch lade und denn entsprechend Änderige vorneh.
 
Viel Dank Ondsen du hast sozusagen mir die augen geöffnet :D Mit everest home hab ich die Netzwekkarte nicht auslesen können leider. habe es dann mit CPU Z versucht ebenfalls erfolglos.
Nun habe ich es mit PC Wizzard am schluss auslesen können und habe die Passenden Treiber via Googel gefunden :D

Fazit Internet geht und ich lasse nun den Driver booster drüber laufen.

Ich dank euch allen für die Hilfe
 
klar kannst du mit everest die karte auslesen. mit garantie!
wie hast du es denn gemacht? via windows komponenten (oder so) solltest du restlos alles sehen. egal wie exotisch!
 
Komisch everest hatte nichts angezeigt vileicht hab ich mich auch zu kompliziert angestellt.
Wie geschriben konnte ich mit PC Wizzard die komponenten auslessen.
 
Sucht das zeugs über die pci id im geräte manager...so findet ihr immer alles ohne lästige zusatztools
 
Sucht das zeugs über die pci id im geräte manager...so findet ihr immer alles ohne lästige zusatztools
srsly.jpg


Also ganz ehrlich, ich habe lieber ein Tool mit welchem man alle Daten zusammengestellt auslesen kann, als dass ich für jedes einzelne Device via Copy & Paste eine Google Suche starten muss.

Zum Thema Everest, ich han no nie de Fall erlebt, dases mit Everest nid gange isch. Entsprechend behaupt ich jetzt eifach, dass Du am falsche Ort glueged gha hesch @Reifnir
  1. Download: AIDA64 Extreme (ZIP)
  2. Unzip des Containers
  3. aida64.exe öffnen
  4. Auslesen via Geräte >Windows Geräte
 
Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord