Smartphones 2015

Skillphil

Dü Furz
Goldmember
15. März 2008
1.761
414
36
Da anschienend e gwüssi inträsse bestoht denki isches im Forum besser ufbewart wie im Shoutbox.

Also uf was ich ha welle antworte:

YoDa: Woher wüssed ier Schlaumeier denn, dass de Akku so scheisse isch wie bisher und mue gwechslet werde?! Es isch e neui Technik, kabellos uflade!



Die Technik isch nit neu... das ha ich scho in mim Nexus 4 ka. Es het jetzt hat eifach Quick Charge Technology wo du es Smartphone in etwa 1-2h 100% kasch uflade.
Aber ich bi nit so e grosse fründ von dem kabellose Uflade. Ich has 2 Joor mit mim Nexus 4 teschtet und naja isch gschmachsach.

Es goht mir eifach drum, dass für mi Samsusung in e richtig goht wo ich mi nit ka identifiziere. Si hend werbig für bahnbrechendi neuigkeite gmacht wie Kabellos Uflade, Quick Charge wo für mi eifach nit neu isch oder au nit wichtig. Lieber e 3000-4000 mhA Akku wo 3-4 Dääg hebt.

Und das dr Akku scheisse isch hani nie gseit. Ich sag eifach ich ha es Galaxy S5 wo 2800 mhA het. Wieso e Schritt zruck? Ich ha au Android 5.0 druff und bi zfriede aber wieso het es Upgrade weniger?

Einzige was halt könnt langi Laufzyte bewirke isch dr neui 14nm Exynos wo eventuell viel weniger Strom frisst...
 
Octacore @5GHz und 16GB RAM vermarkten sich halt einfacher als "Hey wir haben einen Akku der länger als einen Tag hält"

YoDa: Woher wüssed ier Schlaumeier denn, dass de Akku so scheisse isch wie bisher und mue gwechslet werde?! Es isch e neui Technik, kabellos uflade!
Ond ech glaube mol das esch eifach en Troll gseh. Well wer als technisch interessierte Mönsch ned weiss dases das scho lang gäh hett, de macht eifach öpis komplett falsch.
 
Akku ned wechselbar (hab ich zwar noch nie, musste ihn aber schon rausnehmen da sonst nix mehr ging;)) und kein erweiterbarer Speicher sind für mich ko kriterien. Die Hersteller lassen sich den Speicher ziemlich teuer vergüten. 16gb intern und 'ne 64gb microsd reicht mir.
 
Zuletzt bearbeitet:
Unsere Shoutbox ist ja auch mehr eine Trollbox oder?^

Finde das Argument mit dem Akku rausnehmen, da sonst nichts mehr ging, recht treffend. Das habe ich mir gar ned überlegt. Darum ist es gut, gibt es Forenthreads! Viele Leute haben viele Ideen die einem weiterhelfen.
Aber vielleicht läuft auf dem S6 ein OS das nie abstürzt?
?

Bei meinem neuen 3DS kann ich Akku-und Speicherkarte auch nicht entfernen, ohne vorher den Deckel abzuschrauben. Finde ich jetzt nicht tragisch, da die 16gb Speicherkarte welche ich eingebaut habe für 100e von Spielen reicht und die Akkulebensdauer ist auch sehr gut.
Bei einem Smartphone sieht das schon ganz anders aus. Verstehe den Schritt auch ned ganz, aber wenn ich mir die 2 Gehäuse so anschaue, war es wohl technisch nicht realisierbar einen abnehmbaren Deckel zu konstruieren.
 
Ich dänke, das isch mängisch au Absicht. Feschtverbaute Akku, kein SD-Kartesteckplatz = billiger ide Produktion und de chunt brucht schnäller es neus Grät. Oder wie de gAz richtig seit: Dänn chaufed Lüt lieber mit grossem verbautem Speicher und zahled dementsprechend druf.


Für mich kristallisiert sich im Momänt als wichtig use:
  • Sinnvolli Grössi
  • Stabilität
  • Offeheit (Akku, Speicher)
  • Gueti Kamera
  • Gueti Akkulaufzite
 
Isch recht gross, ich bi mr no unschlüssig was ich mach. Bi im Moment mitem S5 recht zfriede aber wo knows
 
D Grössi spellt bi mer ned sone Rolle ;) ha grad gseh dases met 6" sogar grösser esch als s Galaxy Note 4! Herrlech.
Aktuell hani ebe no s S4 metem CM11 droffe ond langsam aber secher spennts nor no ome... etz hetts mer abglösche gha ond de hamer es neus bstellt. :) Aber glich mol luege öbi vllt de CM12 druftue
 
Nexus 6 bekommen. Bin bis jetzt echt zufrieden :)

Screenshot_2015-04-12-21-43-09.png
 
Jaa bei mir ist es ein wenig enttäuschend.... ich könnte über die Swisscom ein Handy günstiger haben aber das schlimme ist alle neuen gefallen mir nicht...

@Uhlme Gratz geiles Teil
 
YES!!! Hab mir das Motorola Droid Turbo gekauft geht auch in der Schweiz :D Goil Goil Goil
 
Werde mir mal das Stock anschauen und dann entscheiden. Aber junge 3900 mAh bäääääm :D
 
Jap, ist meiner Meinung nach einfach nur (im Moment) non-sense. Höhere Auflösung braucht vor allem auch mehr strom. Von 1080p auf 1440p braucht schon etwa 20% mehr Strom, wenn du jetzt noch auf 2160p gehst und die Akkugrösse läst hält dein Phone keinen halben Tag durch. Alles über 400ppi reicht vollkommen.

Dies ist für mich was erfreuliches: Solid Energy
 
Jap, ist meiner Meinung nach einfach nur (im Moment) non-sense. Höhere Auflösung braucht vor allem auch mehr strom. Von 1080p auf 1440p braucht schon etwa 20% mehr Strom, wenn du jetzt noch auf 2160p gehst und die Akkugrösse läst hält dein Phone keinen halben Tag durch. Alles über 400ppi reicht vollkommen.

Dies ist für mich was erfreuliches: Solid Energy

dann interessiert dich dass hier bestimmt auch
http://www.giga.de/unternehmen/goog...beiten-an-zukunftsweisenden-akkutechnologien/
 
Similar threads

Similar threads

Latest posts

Staff online

Members online

Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord