PC zum Fairen Preis

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
Hallo zusammen

Ich suche einen PC der im grunde nur eins kann die Systemanforderungen dieses Spiel erfüllen.

Da mein Schatz und ich das Spiel gerne zocken würden Das sSpiel auf ihrem laptop nicht funktioniert da Nur DX10.1 Unterstüztzt wollen wir einen kostengünstigen PC entewerder Occasion wenn jemand einen Rumliegen hatt oder dann neue Hardware.

Die Hardware sollte dieses The Elder Scrolls Online super unterstützen. Da die Grafik etc des spiels nicht gerade alt ist reicht es auch für nachkommende spiele änlicher grafik falls sie bock aufneuere Spiele hatt.



Betriebssystem: Windows 7/Windows 8.1 64-bit
Prozessor: Quad Core 2.3GHz or equivalent processor
Arbeitsspeicher: 4 GB RAM
Grafik: Direct X 11.0 compliant video card with 2GB RAM (NVidia GeForce GTX 750 or AMD Radeon HD 7850)
DirectX: Version 11
Netzwerk: Breitband-Internetverbindung
Speicherplatz: 85 GB verfügbarer Speicherplatz
Soundkarte: DirectX compatible sound card

PS: Diskusionen wie die und die Hardware ist besser möchte ich gerne Vermeiden. Es sollte ein Sehr Preisgünstiges resultat entstehen vieleicht auch ein mix aus neuer und alten Hardware ;).

Danke für eure Unterstützung

Reifnir
 
@ Yoda erstmals Danke für dini müeh, aber 1138.20 Isch scho wiit überem Budget
userdem Lies ich no Fatal1ty e Mainbord vomene Gamer Gamer designer was au immer, Denke dert gahts au no billiger.

Ich erwähns gern namal Es So günstig wie möglich am beste eine wo sin alte verchauft und öppe 100-200 fr will oder so.

Ich han mer au Überleit mir en Neue z Kaufe und mis Budget isch au nid grad Hoch. Da es Spreadsheet was ich denke was so en PC chenti koste kurz ufgstellt. Wobii ich eigentlich nid meh wie 1500 Will usgeh max. obergrenze.
 
Ach ja Yoda und noch ein kleiner Nachtrag ich Boykotiere STEG immernoch. Ausser die Kluft der Preisunterschiede zu digitec ist zu gross.
 
Für 200 stutz was schlaus gfinde wird schwer...hoffentlich imne jahr gaht min alte treue i2600k in ränte...warte no chli ;-), lauft ja no

Btw: wer zum teufel chauft/brucht no es dvd laufwerk :)....sit 6 jahr ohni unterwäx und nie vermisst ;)
 
  • Like
Reactions: oNdsen
  1. Ich weiss jetzt wie sich de Seferovic gfühlt het woner uspfiffe worde isch...
  2. I wellem Universum chunt mer für 200 Fr. en gschide PC über?
  3. Wenn würkli nüt wotsch usgeh chunt neui Hardware scho gar ned in Frag
  4. Logischi Quintesenz vo mim 3. isch dassmer uf sitene wie ricardo.ch oder ebay nachme Agebot suecht ;-)
  5. Es isch mer scheissegal was irgendöpper über min Schatz Steg seit... I han durs Band immer nu positivi Erfahrige gmacht deswege favorisier ich ihn au. Und bevor mer mal irgend welchi Zahli in Ruum wirft sett mer sie zerst nacheprüefe...
 
Grad vo de siite her chli ahfarhre mit he vergisses und eso söll laufe also chli ahständigeri biitrag wered nett. es goht um hilfestelig und nid uf kindischer art uslache.
Ich frög ja nid ume susch ob es machbar wäri oder wie viel das es choschte wür en pc zemme stelle ob das eso uf mid lauft und dezue de priis wüsse möchti.
  1. Steg Boykotier ich sit ich de 1 PC bi ihm kauft han und ja immerno weg em gliiche. gäll yoda
  2. Wenn ich was defekt han isch de steg ind i minerne nöchi.
  3. Han nie gseit das ich ESO uf Ultrah high game will sondern nur das es lauft so mittelmässig
  4. die 100-200 Fr. Isch min gedanke gsie falls eine no en Alte PC umeligge und ihn nid bruched und ihn für de priis würded hergeh.
Und ahnschienend hett niemerd mis spreadsheet ahglueget.
So Han ja no gschriebe extra was ich no usgeh will wenn ich mir eine zämme stelle will hend ja es paar mal chöne sege ca 800 fr mues ich rechne wenn ich eso uf mid will spiele oder so vilicht het eine e Grafikkarte gha günstig herzgeh das es nid.

Dank der hilfriche Fightgenosse unterstützig frög ich wer anders.....

PS: Grad chli entüscht da d hilfestellig scho besser gsie isch. Drum au die reaktion.
 
Ich ha dini tabelle scho agluegt. Nur sonderlich hilfriich isch di au ned. Dert stöhnt 3 beträg, und welle den etz? Also ich chum au ned ganz drus was du etz willsch. De billig occasion pc gseht schlächt us. Denn neu und möglichscht billig? Weiss halt ned wie sinnvoll das isch. Aldi pc? De @Yodenko hät ja was zämegstellt, chönnt mer sicher no chli optimiere, oder isch das grundsätzlich doof wills steg links sind?
Was isch denn dis budget? I dere tabelle häts 3. Mit monitor/ohni,falls ja uflösig.....uswusw
Lies der zb mal sowas dure. Chasch ja sälber mal en ichaufslischte bi digitec zämestelle und die da poste.

Btw: en günschtigi lösig wär süsch eifach auno en konsole wie zb ps4 zchaufe und das game dert druf zspiele
 
Zuletzt bearbeitet:
ich han i de letschte ziit paar pc's zämegstellt und kauft, han eigentlich nur no wölle min senf zu de shops dezue geh :)

Steg han ich scho ewigs nüt meh bstellt, well die mich dete immer behandlet hend wie en 0815 DAU, und mir au scho jenste scheiss verchauft hend. Sit ca 10 jahr nüt meh bi dene bstellt.

Digitec hed sich recht gmacht, isch aber damals scho en rechte bschiss gsi mit garantieleistige und guetschrifte, leider hend die hald so e grossi uswahl dass mer kuum a ihne verbi chunnt :)
Han zerst au denkt es isch günstiger, bis mer uf d'abrechnigspage chunnt, und für jedi zahligsart nomal paar % uf de gsammtpriis dezue grechnet wird.

Ich bstell grundsätzlich alles wo ich chan bim brack, die hend en super support, und han no nie es Problem gha, wo nöd fair glöst worde isch.


Hät no en alte pc umestah, isch aber nümme ganz vollständig. Hed e wakü graka/cpu aber ohni restlichi wakü teili.
De chönti für 500 Stutz abgeh. Falls intresse hetsch, chani dir e gnaui liste mache was alles dine isch.
 
Huere shop diskussion...digitec/galaxus ghört irgends zude migros gruppe, microspot coop. Brack hani au scho bstellt, generell aber chli tüürer (wie steg).
Ich han bisher bi galaxus gueti erfahrige gmacht, aber au scho scheiss ghört (bsp. Ich han im summer en rucksack(trekking) bstellt(180), de welle abhole, festgstellt dass de ned die farbe hät wie ufem produkt foto (anders modell,bzw farbe). Denn händs abklärt öbs de chönnt bstelle. Nei, abee sie händ mer defür 50stutz nachlass geh, wennmi doch defür entscheid.

Hilft huere viel bide eigentlich frag. Bi immerno de meinig sgünschtigschte und eifachschte wird en ps4 si...haha
 
  • Like
Reactions: oNdsen
sorry matti gäll, aber wenn du zersch en porsche mit 400ps wetsch und nach 3 aagebot seisch das dis budget aber nume 500.- isch, meinsch denn würklich das bruchbari aagebot bechunsch oder dases da ine pestalozzis git wo dir eifach mal en pc schenked?
das was du wetsch kostet geld. wenn du öper findsch wo dir das geld schenkt, denn voila. aber denn dlüüt go aafigge will dini aafrag en utopie isch findi denn aber alles anderi als recht.
 
  • Like
Reactions: Xyroon
Du log so eifach isch es ebä doch nid sicher han ich chli für verwiirig gsorget mit e paar ahgebot.
Ich frög halt eifach will ich kei ahnig han vilicht sött ich eifach e liste erstelle und poste, Oder denn besser mit öppererm im ts bespreche.

D situation isch halt das ich d fründin nid grad rich isch und mir zäme hend welle game nun ja das ja kein alte Komplett pc gitt wo eine z verchaufe het ( günstig) Han ich mir überleit für mich en PC neu z chaufe und de alti de fründig zgeh.

mis Spreadsheet sind natürlich nur PC Koponente ihni monitor und etc und die 3 Budget vo tür bis billg und was irgend dezwüschend finde. Aber das wird wohl besser sie wenn me das im ts bespricht.

@wasoen. Danke viel mol für din input und ahgebot lehn das aber ab da wenn ich scho über 300 fr usgib denn chauf ich mir en neue und gib de alti de fründin.

Danke Für am schluss die guete inputs nögscht mol frög ich eifach chli andersch ;)
 
@Reifnir Ich hätt sus e Graka und e PSU zverchaufe.

EDIT: Ich hätt eventuell en Komplette PC usserd HDD..

Specs: i7 2600k, gtx 770 Corsair rm 850 und e workstation mobo fo gigabyte.

Priis mässig müesstemer echt mal zemmehocke und drüber rede.

EDIT 2: De würdi aber erst frei sii weni mini neui Teili han... D.h. in ungfähr 1-2 Wuche
Edit 3: Das isch min letzte edit. I'm done now :')
 
Zuletzt bearbeitet:
ich verstahn das ja matti. aber du hesch nacheme neue pc ider teils neue GAMER pc gredt und nachher vomene budget 100-200.-
das da bide meiste en wtf- oder en dafuq moment ufchunt isch glaubs normal.
ich han sus na es praktisch neus mainboard wo für paar franke haa chasch. socket glaubs 1155 muen aber namal gnau nahluege.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord