Next Car Game WRECKFEST

Schneeball

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Goldmember
29. Juli 2012
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32
Early Acsess:
http://nextcargame.com/

Early Acsess via Steam
http://store.steampowered.com/app/228380/

Der Entwickler von Flatout 1,2 und Flatout Ultimate Carnage Bugbear Entertainment hat im Februar ein Nachfolger der Serie angekündigt.

Da sie keine Rechte an dem Namen Flatout haben hat das Spiel zur zeit den Platzhalter Namen: Next Car Game


Da das Spiel ohne Publisher erstellt werden soll/muss wird das Spiel per crowdfunding finanziert.



Steam Greenlight:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=176123360

Los Voten! :)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Grafik ist hammer. Ich habe so den Eindruck, man sieht den Ankündigungen der letzten Zeit an, dass eine NextGen anbricht.
 
Das spiel ist mitlerweile für alle die sich das game auf http://nextcargame.com/ geholt haben auf Steam erhältlich.
Das spiel ist immer noch im Alpha/Beta stadium. Aber es macht riesen spass :)



Und zuletzt noch Destruction Derby


/e 200 Posts :happy004:
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
/Bump


Tracks:


  • Figur 8 Racemap
  • Alle Maps sind nun auch rückwärts spielbar.
  • AI und Runden zahlen kann man nun nach Wunsch einstellen

Vehicles & upgrading:


  • Neuer Wagen: American Sedan


Weathers:




  • Drei neue Wettermodele Heller Tag, Kalter Morgen und Warmer Sonnenuntergang.
  • Ein zufälliges Wetter wird beim starten der map ausgewählt.
http://steamcommunity.com/games/228380/announcements/detail/1513511043142825949

Video zur Figur 8 Racemap:

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Habs mir jetzt auch mal geholt! Ist ja auch ein Top-Preis imo. Und seit Dirt 3 hab ich kein gescheites Rennspiel mehr gespielt. Next Car Game sieht wirklich vielversprechend aus. Finde auch das "Sneak Peak" recht witzig, wo man einfach ein bisschen die Physik-Engine bzw das Schadenmodell ausprobieren kann.
 
Ich werde mir dieses Spiel sicherlich auch mal näher anschauen, habe schon länger keine Rennspiele mehr gespielt.
 
Zitat von AemJaY;53788:
Zitat von YoDa;53768:
Habs mir jetzt auch mal geholt! Ist ja auch ein Top-Preis imo. Und seit Dirt 3 hab ich kein gescheites Rennspiel mehr gespielt.QUOTE]

öhm ok ich frag mich nun grad, was du mit "gescheitem" Rennspiel meinst.
Gescheit im Sinne von super yeah Realistisch, oder toll und spassiger Arcade Racer?

Naja die NFS-Reihe gehört sicherlich nicht dazu da ist seit NFSU 2 die Qualität etwa gleich hoch wie bei der CoD-Reihe nach MW...
Ich will ein Rennspiel mit toller Grafik welches eine herausfordernde Steuerung bietet. Sie soll realistisch sein aber doch nicht so, dass es frustrierend wird. Stelle die Fahrhilfen meistens auf "Halb" oder teilweise ganz aus wenns geht. Die Soundkulisse ist natürlich auch sehr wichtig bei einem Rennspiel. Also ich habe noch nie so echte Motorengeräusche gehört wie in "Next Car Game".
 
Zitat von YoDa;53797:
Zitat von AemJaY;53788:
Naja die NFS-Reihe gehört sicherlich nicht dazu da ist seit NFSU 2 die Qualität etwa gleich hoch wie bei der CoD-Reihe nach MW...
Ich will ein Rennspiel mit toller Grafik welches eine herausfordernde Steuerung bietet. Sie soll realistisch sein aber doch nicht so, dass es frustrierend wird. Stelle die Fahrhilfen meistens auf "Halb" oder teilweise ganz aus wenns geht. Die Soundkulisse ist natürlich auch sehr wichtig bei einem Rennspiel. Also ich habe noch nie so echte Motorengeräusche gehört wie in "Next Car Game".

Also die Steuerung finde ich ist sehr gut gelungen!

Man kann die Elektronische Stabilitätskontrolle und ABS alles ausschalten, falls gewünscht!
Driften macht sehr viel spass auf den Dirty Strecken! Alles ich finde es absolut gelungen, jetzt muss nur noch der Content kommen und dann gehts erst richtig los!
 
Neues Update :bounce002:

Tracks:

  • New sandpit race track featuring both normal and reverse layouts, work-in-progress.
  • New mudpit derby stadium, work-in-progress.
  • New small derby stadium, work-in-progress.

Environment Art:

  • Smoothed out track-sides and improved gravel race track readability.
  • New work-in-progress spectator models - some previous ones remain.
  • New concrete barriers, used in various derby stadiums.

Weathers:

  • Two new weathers: stormy evening and misty evening.
  • Weather can be now specified in the event setup.

Vehicles and Handling:

  • New driver model, as of now simply static.
  • Improved suspension and tire physics.
  • More responsive handling with a game pad.
  • Improved player vs. AI collision physics.

Damage:

  • Improved deformation physics so that visual car damage is more accurate.
  • Improved gameplay damage to prevent cars from getting too torn up and still going.
  • Fixed a case where cars would get damaged and eventually destroyed from rubbing against a static barrier.

Replay:

  • New replay mode with slow motion and fast forward time controls (-16.0x ... 4.0x), a number of different cameras, target locking & switching, depth-of-field and field-of-view settings.

User Interface:

  • Race timer now correctly displays hundredths as well instead of random numbers.
  • Game is no longer unpaused when exiting Steam overlay if the game was paused.

Input:

  • Implemented multicontroller support (e.g. wheel and pedals in separate USB ports).
  • Sensitivity & deadzone adjustments now take effect without a restart.
  • Added saturation, sensitivity and dead zone settings for XInput controllers.
  • Game now defaults to DirectInput for wheels, hopefully making some wheels behave better.
  • The game now detects more than one XInput controllers that are connected simultaneously.
  • Force feedback is disabled for Microsoft Sidewinder FF wheel in an attempt to work around buggy driver causing lag.

Audio:

  • Increased AI engine volume.
  • General improvements.


http://steamcommunity.com/games/228380/announcements/detail/1513516839046185497

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
http://nextcargame.com/update-5-2014-07-03/

tl;dr – Build updated! New car, new track, LAN support

?

/e Zz gibts ein miesen bug durch den man das Spiel nicht starten kan lösung: Systemsteuerung->Zeit,Sprache,Regiuon->Region und Sprache->Englisch (Grossbritannien)->ok
/e2 Nix funktionier
 
Update ist da teilweise ist es doch eher ein downgrade hmmm ich bin aber überzogen die bekommen das wieder hin^^

General:

- Added a 64bit executable.
- Fixed out of memory errors with high texture quality (on systems with enough memory).

Physics:

- Implemented multi-body suspension physics.
- Implemented physically based tire model.
- Implemented proper clutch (no manual yet).
- Improved visual damage accuracy from collisions.
- Transferred physical vehicle parameters to a new data system for future modding support.
- Improved accuracy of car-vs-car collisions.
- Fixed car part simulation.
- Fixed car-vs-environment visual damage.
- Implemented surface bump for surfaces.

Renderer:

- Implemented physically based renderer (PBR) enabling higher quality materials and lighting.
- Implemented initial version of the DX11 renderer (pending optimization).
- Implemented hardware multisample antialiasing (MSAA) up to 16x (resolution dependant).
- Implemented foliage transparency antialiasing (alpha to coverage).

Controls:

- Controllers are now re-detected upon entering options.
- Steering sensitivity slider range is now consistent with brake/accelerator sensitivity sliders.
- Fixed crash when controller name contained non-ascii characters (like ©).
- Fixed keyboard key unmapping.

Gameplay:

- Added new game mode: Team Race (2-4 teams).
- Added new game mode: Elimination Race (2-4 teams).
- Car is now slowed down and a HUD indicator shown when driving the wrong way / missing a checkpoint.
- Implement race statistics collecting (per car stats accessible from car selector, per track stats from event selection).
- Replay now tracks whether tires are lost or still attached.
- Fixed an issue in which damage would occasionally carry over to single player after exiting a multiplayer game.
- Increased maximum number of laps to 60 (replay may be cut short though).
- Implemented more accurate lap time measurement.
- Added Steam leaderboards.

AI:

- Improved throttle and brake management.
- Improved avoidance of other cars.
- Improved starting grid behaviour.
- AI now drives better on angled surface.

Cameras:

- Implemented camera shake effect for collisions.
- Cinematic camera can move along a predefined path (not used yet).
- Improved replay camera positions on all tracks.

Cars:

- New car: American Muscle 3.
- New car: European Coupe 2.
- Added more alternative skins.

Upgrading:

- Car upgrade selections are now saved.
- Added engine subcomponent upgrades (light on choice for now).

Tracks:

- Added new oval track.
- Added overhauled Sandpit track.
- Improved AI splines.
- Added pit areas (for future use).

User Interface:

- Redline and max RPM in tachometer are now dynamic based on the engine.
- Disabled shoddy looking RPM meter needle smoothing.
- Split time to player in front of the player is now shown at certain split points during races.
- Concise race standings are now shown in HUD during races.
- Race winner is now shown in HUD.
- In-race results overlay now always shows the top positions in addition to the player's.
- In-race results overlay is now accessible in photo/replay/spectate modes.
- Fixed various problems with in-game HUD in replay.
- Added an option to hide HUD during races.
- Player name overlay can be now hidden directly from replay UI.
- Added photo mode hotkeys to cycle between car targets.
- Graphics options are now adjustable from in-game settings menu.
- Improved launcher layout for 720p screens.
- Launcher is now not shown if settings loading succeeds.
- Fixed a bug affecting primary graphics adapter detection.
- Implemented scalable distance field fonts for use with new future UI.
- Implemented borderless window mode for native full-screen resolution window.
- Window should now remain mostly responsive during loading screens.
- Kicking/banning is now possible with right-click context menu in lobby and in-race results overlay.
- Input fields now support cursor movement for editing.

Multiplayer:

- Implemented an option to change the track and other event settings in lobby.
- Added an option to change the car and upgrades in lobby, with the car taken to a pit area.
- Added an option to spectate a race in progress from lobby.
- Implemented full photo mode instead of just track side camera in post-race spectator mode.
- Host can now add AI bots (bots will make room for humans on a full server if the race has not started yet).
- Added server filtering options.
- Remaining laps or time left is now shown in server browser when a race is in progress.
- Implemented chat in respawn screen, spectator mode as well as during and after race (default key to activate ingame is Enter).
- Added an option to game settings to disable in-race chat.
- A speech bubble icon in now shown in lobby next to players that are currently typing a chat message.
- Added an option for a player to change their team (max 12 players per team).
- Added a host option to limit car class.
- Added a host option to force same car model as host.
- Added a host option to disable car resets.
- Added a host option to set a custom server name.
- Added a host option to set a welcome message (displayed when a client joins).
- Implemented a vote kick/ban system.
- Added an option to promote other players to moderators (can kick and ban) and admins (can adjust event/rules).
- Third ban to same player results in the ban being automatic in subsequent games on the same host.
- Players can retire from race in the pause menu (useful e.g. when hopelessly in a ditch on a no-reset server).
- Lost tires are now synced from server.
- Fixed wrong gear on clients after car reset or new race.
- Fixed bugs in results calculation.
- Improved client-side prediction.
- Various server side fixes.

Dedicated Server:

- Implemented first version of dedicated server (the server runs without a Steam account and uses considerably less RAM and CPU than the full game).
- Implemented command line configuration.
- Implemented remote configuration through game client with lobby UI and/or chat commands.

Effects:

- Improved particle performance.

Sounds:

- Improved audio positioning.
- Added a beep to lobby race start countdown.
- Fixed curb sounds.^

http://community.bugbeargames.com/index.php/topic,7700.0.html
 
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