Militär nach chur ;)

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
So jezt isch es so wiit hüt gani nach chur id RS 10.21 fahrt de zug ab und 13.30 fangt d rs ah 2.1/2h gaht fahrt wird euch vermisse ;)
aber ich wird mich am wucheend sicher blicke loh ;)

Bin übrigends Minenwerfer kanonier ;) Im ET wäri das Mortar heehe
 
Re: Militär nach chur ;)

Mortar Suxx ,...;) Aber süsch, wien ich Dir ja vorig scho gwünscht han viel Spass und so.
btw: Ich bin am 4i wieder dihei gsi ;)) hihi
 
Re: Militär nach chur ;)

viel glück und viel spass matter! und wenns dich plötzlich so merkwürdig anzukacken beginnt, obwohl du ganz offensichtlich nicht damit rechnest, sei beruhigt, das ist völlig normal, militär ist nun mal scheisse!

(ach ja: ich bin kanonier im panzer)
 
Re: Militär nach chur ;)

Zitat von -KILLERINSTINCT-(FGN):
panzerpussy wär doch au no was^^.. gröll... panzanooob:D...

naaai..da schisst mi ah mit dem teil umezseckle... ammo heini isch glaub au ned schlecht.. muesch hald eifach viel schleppe..

1. PAL (panzer abwehr lenkwaffe) wird eh abgeschafft. ein kumpel ist bei denen, schleppen mussten die waffe alle, nur schiessen damit dürfen lange nicht alle. = scheissdreck!
2. versorgungstruppen ("versörgeler") gibts für jede waffengattung und ist meist ein scheissjob. da wo ich bin, hat jeder panzer sein eigener ammo-panzer, der nur dazu da ist, das geschütz zu versorgen. die müssen die granaten ("gegel") nur mit sonem kran ausm versorgungs-panzer ("munschnägg") lassen, den panzer damit auffüllen müssen die kanoniere (zB ich :( )
3. sanitäter dagegen ist ein schoggi-job! da hocken deshalb auch viele kiffer, gemütliche menschen und weicheirige studenten... ?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Militär nach chur ;)

wettersoldat?
mein cousin macht das....de tut nix den ganzen lieben langen tag...(oda in etwa so hab ich das verstanden!)
ich muss glaub auch 08 in den irrenverein! ma schaun!
 
Re: Militär nach chur ;)

aber was man macht, weiss man ja scho vor dem "einrucken",....für dass gibts ja die "aushebung",...ROFL,.......alli Doof da (also ich wär demfall so Funker irgendswas gsi und hät uf Mels müsse, bin aber nur en "halbe Tag" gsi;)))
 
Re: Militär nach chur ;)

militär ÃŽSCH scheisse, aber sicher kei erfahrig vo schadet..
 
Re: Militär nach chur ;)

bi mir isch äbe au no so, dass ich eich voll kei bock druf han, de Umgang mit Waffene z'erlerne. Gsehni etz voll ned i, warum ich sött wüsse/das chönne, wie mehr mit emne Gwehr/Pistole umgaht! Ich hoffe doch sehr schwer, dass ich sowas nie würd Gebruche, und wenn scho, isch öppis verdammt schiefgange. Ok, meh chönnti au no Waffelosedienst oder sowas mache, aber wenn eini i dem Verein es xtra Würschtli hät, isch er es arms Würschtli. Darum besser gar ned. Mässer/Schwert findi geil, und au Pfiilboge/Armbruscht wetti/würi gern mol go Schüsse. Aber mit automatische Waffe hani und wetti nix am hüt ha ;)
 
Re: Militär nach chur ;)

Rekr Ulrich melded sich ;)

Jajo schön wird richtig drüber diskutiert.
hn jezt e wuche hinder mir.

Ich han ja chli e positivi istellig gha bedüütig uf gha nümme so aber es heisst ja durebiisse ;) mal luegge wie schön das es mir no i dem verein bliibt.

susch gahts mer guet han gester scho sturmgwehr 90 gschosse geili sach gsie ;)

und s gwehr 2 mal kommplet usenand gno :S .

ja und 5 km marsch hehe und de hg test hani au bestande.

bi HG in stelung (wenn eine Handgranate (HG) einem vor diesfüsse geschossen wird) bim wegschbringe hets mer s gwehr in nake iegramt und bim 2 mal isch de helm weg gfloge. also so wie mer de helm abzieht wenn meh d schuma drah gha het ;)

Aber susch gahts mir gut für all die wo is militär wötted oder müend möchet gnueg sport ich hans voll gmerkt jezt heisst muskle ufbaue.

PS: wenn ich s militär vertig mach (schaff) bin ich denn en chaschte ;)
 
Re: Militär nach chur ;)

Das hört sich ja gar ned so schlecht an :D. Ich hoffe für dich, die kommenden Wochen werden auch so cool ;).
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord