[ManaBar] Unser Drink Ideensammlung

Finde ich cool Dova, wenn wir da was machen würden. Geld haben wir noch im Kässeli!

Würde das nach der Abstimmung mit manabar besprechen und einen Flyer in Auftrag geben. Natürlich würde ich zuerst die Kosten hier aufzeigen.

Wir könnten (falls wir noch welche haben) und auch seitens manabar dürfen ein paar sticker bei denen deponieren zum mitnehmen für die kunden
 
huere blödsinn. di meiste vo eus sind familievätere. fgn isch und blibt en bestandteil vo eus, mer duet aber anderi prioritäte setze. und ja, mini kind stönd halt meh im mittelpunkt als gspendeti 500 stutz ane gamerbar womer kei feedback erhalte hend.

wenn du wetsch gah, geili sach, do it, findi cool. aber lahn die vorurteil über fgn obwohl du kei ahnig hesch was mir alles privat sus na underem huet hend.
itz nimmsch mal mis schnäbi usem muul, holsch tüüf luft und de probiere mer das nomau. du argumentiersch da irgendwie geg sache woni gar nid gseit ha. alles wasi meine isch: fgn isch mengisch e chaotischi gurketruppe wo gern mötzlet und luut tuet, und das isch eingch au sympathisch so. we du grad z gfieu hesch ig weig dr id cornflakes schisse und dr dis herzallerliebste verneine isch das glaubs meh dis problem und dini zfrideheit bzgl. prioritäte. ig go nid weg euch, und ig sege au nid das irgendwer mues go. ha ja au gseit dases verdammt churzfristig isch (grad für lüt wie euch (mit familie)). mi nimmts persönlech wunder wies worde isch, und ig ha kapazität offe. das heisst aber nid das dir au miesstet cho oder dasi das irgendwem übel nihme. s nüt mache bezieht sech de eher druf ebe gschneu mau in chat z hocke und en plan z mache bezüglech drink, aber das het ja itz au öbber (relativ neus) agrisse. locker blibe
 
Similar threads

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  2. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  3. benserker benserker:
    :)
  4. oNdsen oNdsen:
    😅
  5. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  6. Yodenko Yodenko:
    done
  7. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  8. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord