LAN - hets mal gheisse^^

hacKy.

If specified, this will - ach heb de schlitte!
Member
23. Januar 2008
275
5
www.fightgenossen.ch
Hüt im Vent hemrs mit nes paar über Q3, ETQW, ET etc. gha und sie hend gfunde es wäri no cool wenn mr mol en chlini LAN mit alkohol und ähnlichem chönntid mache ^^
Mir hend scho sit längerem es "LAN-Rüümli" und selbstverständlich au en HP dezue:

http://getquaked.game-host.org/

Döt söttid eigetli alli Infos stoh.
Bi Frage selbsterverständlich @ vent oder im thread ...

Jez müsstidr eifacht mol abwäge ob das cool gnueg wäri (locationtechnisch^^) und den müsste mr uns ufe datum einige...

Motto: FGN meets freaks. / freaks. meets FGN =D
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

Aha Schleichwerbung nun echt Kras hhbt Ihr den Bunker Gemieted hehe hatte mir mal ein paar pics von euch angeschaut und dice gestlung hehe der gamerbunker da weiss ich wohin ich gehe wenn krieg ausbricht

[size=1pt]PS: Bin ja leider dan Soldat und muss kämpfen[/size]
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

geils ding! wär sicher kuuul da mal öppis z'organisiere. ich wär debi, spill aber dasmal nöd dä organisator...

ich veschieb das trotzdem mal ines passenders forum. s'kaländerforum isch eigentlich dänkt zum ereignis mitem kaländer (box rächts) velinke.
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

Ich nimme das scho i agriff mit dr planig dasch kei stress ;) (hani scho gnue mal gm8^^)

Mir vorschlag wär das mr warte bis es wieder warm isch dusse... richtig gmüetlich wirds nämmli erst wenn mr dusse dr grill chönnd ufstelle bevor mr mol gönd go zocke dinne^^

das würd heisse vilicht mal so im mai, juni oder juli; lost also no chli uf sich warte ;)
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

fresh! xet jo hammer us...je noch dem was gamed wird...und wen...wäri au debi
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

Hell Yeah! Bin natürlich mit von der (Lan)Party!!!!!
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

debi wäri scho, doch ohni pc ;),...isch es huere monschter...aber chli grille und so isch immer schön^^
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

aha mönd mir de pc mitbringe mit allem ???? ( mit allem ohni/mit schraf)??
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

Bi mir goht die Page wo du verlinked hesch nöd uf, bin aber au grad bi dr fründin deheim :)
Debi bini uf jedefall! Und das es ersch im summer isch findi au guet wägem grille usw :)

Eifach irgendwen den mol datums vorschlah und ab gohts :)
 
Re: VERSCHOBEN: LAN - hets mal gheisse^^

So Herren! Es wird an der Zeit ein geeignetes WE für unser FGN LAN WE zu finden (link zum raum: http://getquaked.game-host.org)

Mir schwärmt vor das es ein WE zwischen Juli und August sein wird.

Wir haben 14 - Plätze im Raum und somit sollten sich im Voraus erstmal alle hier eintragen die spielen kommen möchten.
Mein Ziel ist es, ein WE auf die Beine zu stellen wo wir gemütlich grillen, etwas saufen, und natürlich ETQW oder what ever spielen können.

Somit: Postet ob ihr könnt und sucht euch gleich noch alle möglichen WE zwischen Juli und August aus eurem Kalender und postet die mit.

So nach 2 Wochen werd ich dann ne Abstimmung starten um den genauen Termin festzulegen;)
 
Re: VERSCHOBEN: LAN - hets mal gheisse^^

Bin dabei!
Am 7-11 juli bin ich weg, sonst sollt ich eigentlich immer können! Aber warum unbedingt weekend? habt ihr keine sommerferien?^^
 
Re: VERSCHOBEN: LAN - hets mal gheisse^^

Ja unbedingt WE... es wird zu mühsam wenn wir noch auf die Ferien von allen achten müssen ^^

ein WE wirst du wohl drangeben können.. das wird spass pur (ich hoffe MATTHI kommt =D =D =D)
 
Re: VERSCHOBEN: LAN - hets mal gheisse^^

ja komme gerne ;) aber vom 2 Juni bis 23 Juni wird niox da ich im Militär bin (WK)

klar habe ich urlaub aber sie schrieben das es nicht am wochenende sein wird da wir 24h wachdienst absolvieren müssen.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: VERSCHOBEN: LAN - hets mal gheisse^^

ja guet.. isch halt so dasi denn i de rs bi.. aber ich denke ich wirdes denn scho irgendwie uf d reihe bringe... ;D
 
Re: LAN - hets mal gheisse^^

Währe auch dabei!!! Bin aber fast den ganzen Juli in Korea. Komme am 27 oder so zurück und fange am 4 August meine Lehre an. Aber ich würde euch jungs gerne mal kennen lernen.
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
benserker VERSCHOBEN: LAN - hets mal gheisse^^ FightGenossen.ch 1
3 LAN-Party [700€ Preisgeld] CS:GO LoL SM 30.10 - 1.11.15 LAN Forum 2
charly LAN Equipment FightGenossen.ch 1
E Erenya-LAN #9 | 05. - 07. Dezember 2014 LAN Forum 71
3 Die erste Tri-Nationale LAN-Party LAN Forum 12
PifMeister Below Zero Tactics Cup: Open Field LAN im Tessin LAN Forum 2
W Non Stop Lan LAN Forum 2
G Projekt "HuttuLAN" (LAN-Party in Huttwil, geplant: Frühling 2014) LAN Forum 8
G GameThat LAN - Februar 2014 LAN Forum 11
C Turicane LAN 15 - 11.-13. Oktober LAN Forum 12
A LAN Wesports #7 - Bussigny-sur-Lausanne - vom 6. bis am 7. April 2013 LAN Forum 8
S Erenya-LAN #8 LAN Forum 6
C LAN-Party – Die guten alten Zeiten! LAN Forum 3
Xyroon LAN.SISSACH #11 - The Final LAN Forum 1
Yodenko !!!Wichtig!!!LAN-Termin!! LAN Forum 37
hacKy. Erfolge LAN.Sissach#9 4.4.08 - 6.4.08^^ Game News 14
S wireless lan sicherung... Hardware & Software 4
G Wireless LAN Hardware & Software 35
Yodenko Ratet mal welcher Geburtstag noch vergessen wurde?! Geburtstage 4
S Ihr wolltet schon immer mal mit einem Challenger spielen? Dann schaut rein! League of Legends 13
B Mal wieder ein Lebenszeichen von ... Off Topic 11
Skillphil Die Xyroonheit hat mal wieder was zu feiern :-) Geburtstage 8
benserker Im Forum steppt mal wieder der Bär Penisleiden 52
S musst ich lachen...(paris wieder mal) Off Topic 0
S wieder mal einfach ami oder gänzlich krank?! Penisleiden 2
gAz [ETQW] Mal zum anfangen ... Aktive Spiele 7
Toxpack mal was fuer hundefreunde! Videos & Audio 1
gAz "Tontauben" schiessen ... mal bissel anders Videos & Audio 6
gAz Wieder mal geilen Rap gefällig? Videos & Audio 26
Yodenko Das ist mal eine geile Achterbahn! Videos & Audio 4
benserker es ist wieder mal WK zeit... Penisleiden 9
Toxpack "Draht"Seil-Akt mal anders Off Topic 5

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord