Kompletter Serverunterbruch

ezj75jr6432k.png

Liebe Gemeinde

Heute hatten wir einen echten serverseitigen Härtetest. Die meisten Dienste sind aus unerklärlichen Gründen nacheinander abgeraucht und konnten nicht wiederhergestellt werden.

Ein Hardwarefehler war nicht ausgeschlossen, darum habe ich kurzerhand die komplette Infrastruktur samt IP-Adressen auf einer anderen Maschine laufen lassen.

Für den Unterbruch möchte ich mich entschuldigen und hoffe, dass sowas nicht mehr passieren wird.


Cheerio
oNdsen



 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
mich dunkts d page isch immer na uhuren langsam. cha das si?

han ca am 10ab 10i namal en reboot gmacht; het immer na aktivi user session online gha durs nöd abmälde, dem isch jetzt nüm so.
im schnitt isch aber d'cpu bi 3% und speicheruslastig zwüsche 800mb und 1.2gb - wär also na vörig ressource ume.

mer mun natürlich aber au erwähne: vbulletin het zich modul wosehr viel externs züg glade wird, und vb isch jetzt weissgott nöd als schnelli plattform bekannt ;)
wirde mi aber mal na schlau mache, wases alles für optimierigsmöglichkeite git!
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord