[GW2] Crafting

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
So han denkt ich fang mal chli früeh dermit ah was denked ihr. wie sölled mer das crafting regle?
Ich möcht nümme das es so usarted wie in DF da all e chli s züg gmacht hend und am schluss jede alles e chli het chöne aber nüüt würkli richtig.

Usserdem wird s crafting evt au chli en grind sie.

De crafter sött ja au die waffe oder rüstige chöne crafte wo grad de aktuelli spieler d stuffe het susch machts ja kei sinn.

Oder finded ihr das ganze unnötig ??

Update: Crafting Brüef uf dütsch ;)
 
Re: [GW2] Crafting

lol....verzell zerscht mal ganz genau, wie scrafte überhaupt funktioniert:

gits das im gw2 überhaupt? denn im gw häts das ned geh. sinnfrei ohni wiiteri infos und so wien ich mir das vorstelle, au süsch :p
 
Re: [GW2] Crafting

Ich weiss ja ned mal ob ich das wird spiele^^. Wartemer doch nochli ab ;).
 
Re: [GW2] Crafting

wär schön, wemer sich amigs wür vorher informiere:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Crafting

Es git also 8 Craftingbrüf. Meh chan aber immer nur 2 aktiv ha, aber jederziit wächsle, was eifach "bitz" Gäld wür choschte. Investierti Pünkt in Bruf bliibe erhalte, aber je höher, desto tüürer zum wächsle.

Also chönntmer 4 Crafter ha, dermit mer ned immer müesst wächsle. Also eigentlich isch eh jede en Crafter :p. Eifach luege, dassmer all 8 Brüf abdeckt hät. (Was de Thondorigi wett, isch ja klar....WAFFFFFFEE)
 
Re: [GW2] Crafting

Ou sorry gaz demfall han ich vergesse de link mit de prüeff z poste, isch untergange will das han ich no wele poste ;) tut mir sorry

Ja ich han extra nonig gseit was ich crafte tue aber ja bi öpisem hesch recht ich würd gern waffe neh.
Ich finde mir söttets au chli logisch gschtalte also nid das en magier iserüstig macht und eine wo heavy armor dreit en tailor isch.

@ Yoda ja bis mer nid bös aber wenn du Gw2 würsch spiele den glaub ich nid das du bi eus wichtig bisch das du en Pruef hesch da du ja eh en spieler bisch wo immer action will und i de welt ume irre und matrialie ufsammle wird wohl nid dis ding sie ;)

drum gseh ich dich au nid als crafter ;)
 
Re: [GW2] Crafting

Also ich werd auf jedenfall selber schauen wie ich zu meinem Zeug komme.
 
Re: [GW2] Crafting

alco du guild wars gamer was meinsch isch es bessr rüstige oder schwerter vo anderne spieler z hole oder denksch isch die umfrag eh scho z früeh ??

Ich will eifach nid das es wie in DF zu missverständniss führt ;)
 
Re: [GW2] Crafting

auch hierdarf mann weiter schreisben und seine iddeen vorstellungen posten .
 
Re: [GW2] Crafting

ich luegmer zerscht sgame mal ingame ah. und da eh jede alles chan mache und au wird mache, wenn er gnueg lang spielt,....who carez really. kei priorität.
 
Re: [GW2] Crafting

Ich mues doch mis eigene Waffemonopol ufbaue scho vergässe ???
 
Re: [GW2] Crafting

da ich mich eher de magier zugwändet fühl, wird ich mich wahrschiins au eher i dere sparte crafting widme (mit absprach zb tox). du wirsch wahrschiins eher schweri rüssi und waffe mache. vo dem her passt das scho. und mir 3 werdend wahrschiins au die aktivschte si.
 
Re: [GW2] Crafting

Zitat von Yodenko;28564:
Ich weiss ja ned mal ob ich das wird spiele^^. Wartemer doch nochli ab ;) .

Han dBox schoma dehei(dSite zum abelade isch aber noch gsperrt...), also het sich die Frag wohl erledigt.

Mag villicht chli e dummi Frag si, aber gits da verschiedeni Server? Chunts druf a welli Klass mer spielt zum zemespiele?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: [GW2] Crafting

ja. nei.
(d'start(er)gebiet sind verschiede. aber när sötts glaubs kei rolle meh spiele)
 
Re: [GW2] Crafting

@ yoda me chans vermuetlich ersch am 10 April zieh ;)
 
Re: [GW2] Crafting

Normalerwies gits bi sehr höche Spielerzahle verschiedeni Server und da müemer unbedingt luege, dass mer ufem gliche startet, susch chan dänn bald mal dä eint oder ander neu afange... REROLL WIE BI DF GÄLL TOX?!
 
Re: [GW2] Crafting

Ich denke wens en EU server git denn sind mer sicher uf so eim und vor allem wenn gschitcht in dütsch wer denn uf dem server wo si uf dütrsch isch meh hets ja gseh wies in lol usarted durm denk ich au es standart verhalte söll EU sie ;)

und ich denke es git sehrwol verschiedeni server nur scho weg em server vs server pvp

Ich denke halt a grund richtwert wie

Es muss ein deutscher server sein und susch egal

wer zersch uf en server gaht de söll doch im forum sege wo er isch und die andere ziehnd mit :)
 
Re: [GW2] Crafting

Zitat von #fgn'Reifnir;29170:
Ich denke wens en EU server git denn sind mer sicher uf so eim und vor allem wenn gschitcht in dütsch wer denn uf dem server wo si uf dütrsch isch meh hets ja gseh wies in lol usarted durm denk ich au es standart verhalte söll EU sie ;)

und ich denke es git sehrwol verschiedeni server nur scho weg em server vs server pvp

Ich denke halt a grund richtwert wie

Es muss ein deutscher server sein und susch egal

wer zersch uf en server gaht de söll doch im forum sege wo er isch und die andere ziehnd mit :)
Zitat von Benserker;29164:
Normalerwies gits bi sehr höche Spielerzahle verschiedeni Server und da müemer unbedingt luege, dass mer ufem gliche startet, susch chan dänn bald mal dä eint oder ander neu afange... REROLL WIE BI DF GÄLL TOX?!

Also während de Beta Phase isches ja no keis Problem. Willmer ja de eh en neue Account bzw. neue Char afangt 3 Tag vorem Release.
Dasmer ufne EU Server gönd go spiele isch ja eigentlich selbstverständlich. Das mitm Dütsch naja... Mati du kasch ja sSpiel uf Dütsch istelle ;).
Aber mal ke Panik Lüüt... es wird sicher vorem Release no Informatione zude verschiedene Server ge, denn chamer das nomal ufrolle ;). Also abwarten und Minecraft spielen :p.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord