Diablo 3 vs. Torchlight 2

corerulez

Erfahrener Benutzer
Member
21. November 2010
909
12
38
Zürich
Ich weiss ja nöd wies bi eu mit Diablo 3 usgseht, aber es lahd doch recht was zwünsche übrig.

Darum rüüüehr ich mal dass Thema Torchlight 2 is Huuus.

Gseht eigentlich Grundlegend garnöd mal so schlecht us. Was meined ier?

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Na ja core ich seg nur Guild wars 2 oder Darkfall2.0 wenns dusse isch und guet isch bzw s balance besser isch und au meh lüt gamed . Vielicht isch es doch nonig ganz us vo darkfall :D
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Zitat von #fgn'Reifnir;31006:
Na ja core ich seg nur Guild wars 2 oder Darkfall2.0 wenns dusse isch und guet isch bzw s balance besser isch und au meh lüt gamed . Vielicht isch es doch nonig ganz us vo darkfall :D

Chumez, es gaht da jetzt nöd um Darkfall oder Guildwars da dass effektiv eh ganz eh anderi Sparte Spiel isch.

Mier gahts da eher im Diablo, Torchlight, Sacred, Baldurs gate und und und.... :bitch: ;D
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

auso ha gmeint Baldurs Gate schloht chli ine angeri Kerbe aus die angere 3 games... aber ig has no nie zockt... Gli chunt dört ja d HD Variante für GayPad, u vilech au Android :)

zu Torchlight 2: Hätti au scho "Ende 2011" kauft wos mau zersch akündigt isch gsi. Verschiebige erreiche scho fasch Blizz niveau ^^
Isch uf jede Fau e Pflichtkauf, elei scho dr fairi Priis vo 20$ rechtfertigts.. De wär no:
- Kei Accountzwang
- MOTHERFUCKING Lan-Modus
- endless dungeons
- pet wo id stadt secklet und items verkooft.

Aber achtung: Als direkten Diabloersatz kann man das nicht zählen, vor allem nimmt sich das ganze viel weniger Ernst. Die "zu bunte Grafik" könnte hier dieses mal tatsächlich jemanden vom Kauf abhalten.
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Torchlight =>;
11060868.jpg
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Torchlight und Torchlight 2 sind jedefalls i dä Präss guet acho: Torchlight Wertung 80%
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Also ich han Torchlight 1 jo scho guat gfunde vorallem das pet system wos hend. Ich han mer Torchlight 2 mol kauft und es wird sicher kein fehlkauf si. Es isch immerhin au de veterane programmierer fu diablo 2 entwicklet ;)
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

ja, wobi dr Bill Roper mittlerwile au nüm derbi isch nachem Hellgate London flop.

Was isch eigentlech us em Game Mythos worde?
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Das isch doch wege unterfinanzierig an irgendwelchi asiate verchauft worde. Uf jedefall isch glaub keine fum ursprüngliche team meh debi. I hans emo gspilt und es isch lustig für dia erste 30 minute und nocher naja... es packt halt eifach nid. Eventuell hends es jetzt jo gschafft zum der afang interessanter macha. Wers interessiert do isch der link dezua:

http://mythos.t3fun.com/home/home.aspx

[EDIT]: Hier ein Video von Giga.de. War zwar noch zur alpha zeit aber soviel ich gelesen hab hat sich nicht viel geändert.

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Zitat von corerulez;31005:
Ich weiss ja nöd wies bi eu mit Diablo 3 usgseht, aber es lahd doch recht was zwünsche übrig.

DAFUQ?

So öppis us dim Muul z'körä... Mis Herz isch grad churz stahbliibe und hett gad nümä gwüsst i wellem Rhytmus dases söll wiiter schlah!

Was hett dich ez doch uf d'Siite vudä Normalbürger verschlagä?
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Zitat von aWake.cH;31026:
Zitat von corerulez;31005:
Ich weiss ja nöd wies bi eu mit Diablo 3 usgseht, aber es lahd doch recht was zwünsche übrig.

DAFUQ?

So öppis us dim Muul z'körä... Mis Herz isch grad churz stahbliibe und hett gad nümä gwüsst i wellem Rhytmus dases söll wiiter schlah!

Was hett dich ez doch uf d'Siite vudä Normalbürger verschlagä?

d coolness vo de Fightgenossen
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Zitat von aWake.cH;31026:
Zitat von corerulez;31005:
Ich weiss ja nöd wies bi eu mit Diablo 3 usgseht, aber es lahd doch recht was zwünsche übrig.

DAFUQ?

So öppis us dim Muul z'körä... Mis Herz isch grad churz stahbliibe und hett gad nümä gwüsst i wellem Rhytmus dases söll wiiter schlah!

Was hett dich ez doch uf d'Siite vudä Normalbürger verschlagä?

Ja du hesch scho recht, eigentlich isches eifach nur Abzocki, aber es BIZLI spass machts halt ebä schono. Da ich doch recht gern HkNslay zoogggge...
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

wieso isches abzocki? wieviel stunde häsch gspielt? und wenn nur en "bruchteil" vo dene stunde spass gha häsch, wo isch's problem? sProblem gits ja erscht, wennd d'"süchtig" worde bisch^^ (und denn erkennsch, wie scheisse dasses gsi isch)
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Zitat von gAz;31038:
wieso isches abzocki? wieviel stunde häsch gspielt? und wenn nur en "bruchteil" vo dene stunde spass gha häsch, wo isch's problem? sProblem gits ja erscht, wennd d'"süchtig" worde bisch^^ (und denn erkennsch, wie scheisse dasses gsi isch)

Ja eifach Rund um dass AH. Spielwies. De Inhalt.

Es macht scho Spass, isch halt eifach mit Frust verbunde was eigentlich nöd dörf siii....jedefalls nöd längeri Ziiit.
Mehr Spielt und hofft eifach uf en geile Drop, wos eifach NIE gieht....
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Zitat von gAz;31042:
Zitat von corerulez;31041:
Mehr Spielt und hofft eifach uf en geile Drop, wos eifach NIE gieht....
ODER: man bekommt ihn schneller/billiger/einfacher... im AH. D3=Fail (imo)
und dafür farmt man dann entweder die ganze zeit oder spielt AH statt ein Hack'N'Slay. Ein AH wo man nur 10 Auktionen hat... Ja ne is klar!

Ich hab im WoW lange genug AH gespielt. Da machte es sogar noch Spass, dank Addons und vernünftigem AH (Interface).
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Dein letzter Satz bringt Klarheit in deine verwirrte Persönlichkeit ;).
 
Re: Diablo 3 vs. Torchlight 2

Genau, ich halte euch alle hier für Untote und will ich euch im Namen der Allianz niederschmetzeln. Oder so ähnlich...
 
Huuueee...

Torchlight 2 wird morn ussecho und ich suechti no mitspieler wo mit mier mal afanget ! xD

Es macht halt schono meh spass wenmer szweite ezzzbizeli erchuuundet tuet, der welt, natüreeelich !!!

Also bi knapp 20 Euro (Steam) chanmer nöd viel sege und het echt echli unterstützig verdient.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord