De Xyri het Geburi gha

Yodenko

Intelligenter Dummkopf
Mitarbeiter
Administrator
TS Admin
8. August 2006
4.814
434
36
Dass die Aktivität im Forum nachgelassen hat dürfte sich mittlerweile herumgesprochen haben. Trotzdem finde ich es schade, dass es nicht einmal mehr die Geburtstags - Threads gibt! In diesem Sinne:

a028610e446dffca7e6a79d86ca435dd.jpg


Alles Gueti nachträglich zum Geburtstag Xyri!

P.S. I wär defür, dass zuekünftig de wo Geburi het selber en Thread erstellt. Klar isch das irgendwie "arm", aber da mir no kei Erinnerigsfunktion im Kalender hend, blibt uns ned viel anders übrig.
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reactions: Xyroon
Alles gueti zum Burtseltag xyriheiriii
bessser spöter als nie gell ;D

PS: Ich wür glaubs sogar vergesse en post mache wenn ich geburi han :D
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord