[CS GO] cs go schwiz turnier?

ich nenne keine direkten personen das wäre bisel vermessen von mir ;)

lanforge.... die FGN-administration.... die SMP-administration..... der SESF. ..... und dadu so davon redest obwohl ich dich nich kenne:DU ;)

5potzenzielle institutionen die im theoretisch im stande wären sowas aufzuzihen.

ps: als 6te würde mir auchno Myi einfallen die sowas auf die beine stellen könnten
 
Chan mir guet vorstelle dases ade LANs durchus e nachfrag nach cs:go git. Tammi ich würdi sogar mitspiele wenni ume wär aber da Ziit bi mir nöchstens seehr knapp wird muesi mi halt mit ab und zue MM begnüege. Ich schlüsse ned us, dass die lüüt wo anere LAN mitspieled ned au online würed mitmache aber da gits 2 Problem. Erstens gits wie vorhär scho erwähnt worde isch kei Plattform wo sich "all Schwiizer" tummled. Genau us dem Grund hani au öppe s halbe CS:GO Nationalteam ned kennt. D.h. muesch zerst mal alli Spieler überhaupt zämekriege. S Zweite isch Ziit: Andere LAN sind all ume und mer het eh ned grad bessers z tue also spieltme halt amne Cup mit. Online wird das sofort schwieriger. Gueti Ziitpunkt für Cups gfinde wenns allne einigermasse passt etc.

Mini zweite 2 cents.

btw. het de Juen ned unrecht. D Community het immer nach diesem und jenem verlangt und die ganze Defwins ide Ligene hend nochhär halt en anders Bild zeichned. ;)
 
han nid alles gläse: es git vllt 2-3 volli schwizerteams wobi keins vo dene wirklich nennenswert ish vom skill her. meinig vo mir zu schwizerligene: leider nüm möglich da es eifach zwenig spieler git, wür höchstens im LoL sinn mache.

https://www.facebook.com/groups/502955883124553/

die facebook gruppe giz zwar, aber da ish wenig bis gar nüt los, git glaub au eher wenig lüt wo wirklich wend cs:go aktiv spile imene team - längerfristig.
 
jo es git sicher einigi teams ebe. aber die zeiged sich nöd. es isch mega schwierig anderi schwizer teams zfinde. dank dä butterlan kenn i jetzt wieder paar teams meh, aber es git sicher no meh teams wo irgendwo verstreut sind.
wenn do thema nati agsproche wird. wo sind den die teams vo dä nati spieler? (usgno mol solek, maniac - vo dene lest mä jo uf dütsche site amigs no was)
 
Dos, bitte ungerlo doch die unnötige posts -.-

@weedlord. I ha bereits mit diverse Organisatione zämegschaffet, und NEI, s geit nid :) Drum segi, mire Meinig no gits z wenig zämehalt ide Schwiz. Jede will sis eigete Ding dürezieh u möglechst erfolgrich si, statt eifach zäme, es guets Produkt schaffe. Es het jo dennzumol scho ir gNET agfange, wo sich jede gege ander usgspielt het.

Zum Thema, i bi dr Meinig mi wür scho es paar Teams finde. Vorallem wennmr verschidni Skillklasse wür mache. Das isch halt au es Problem, dass es schwachs Team garke Reiz het, iwie z trainiere, wenns eh immer ufe Sack bechunt. U mit Skillklasse würmr das erreiche, dass sie sich chönd ufeschaffe.

D Menschheit im Moment isch halt so usgleit, dass sie mitem Game möglechst viel erreiche wend. Sprich, sie wennd was devo ha = Geld, Prise usw.
Im Moment gits aber wenig Investore, wo sowas würed ungerstütze. Klar wennmr villecht es geils Konzept hätti, oder evtl. sogar Vitamin B, würs evtl. anderstr usgeh (mYi -> Bison).


@shorty, es git scho gueti Teams.

@modano. Die Spieler si meistens z arroganz, um sich z zeige, oder sich mit angerne Lüt wo halt nid ganz so "guet" si, abzgä.
 
@dothem mit guet hani gmeint guet i dem sinn dasi nid nur ide schwiiz was gwünned sondern au irgendwo susht mithalte chöne, und es git momentan keis volles schwizer team wo das chan. - das ish e tatsach. (ussert es git jetz wirklich es neus team, aber ich han weder ide esea no in beidene a-series ligene eis gseh.) aber falls du das so definiersch das es doch kei eisitige sach ish a lans demfall hesh recht :)


@modano im nationalteam hend alli es team mit 'usländer' sprich sie spiled in dütsche/französische/internationali teams.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord