PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUND

benserker

Stammtischphilosoph
Mitarbeiter
Administrator
Gaggiwurst
8. April 2005
10.861
789
Zürich
swissgamers_battleground.jpg


Ich habe mich mal wieder zu einem Örli Äisses überreden lassen. Genauer gesagt, war es Quanti und mein Wunsch, mal wieder was zusammen zu zocken. Und da die beiden FGNler und Quanitkumpels Sleien und Milgen das Spiel schon besassen, habe ich es mir jetzt auch zugelegt und ich muss sagen...

...saugeil, um mal ein paar Runden zusammen zu zocken. Das Regelwerk ist schnell begriffen, die Steuerung schnell drin und die Momente in der Open World einfach wirklich abenteuerlich. Ich würde mich sehr freuen, wenn noch ein paar andere sich dafür begeistern könnten. Schnell zugänglich und trotzdem vielseitig und abwechslungsreich.

playerunknownsbattlegrounds.jpg
player-unknown-battlegrounds.jpg
 
Zuletzt bearbeitet:
Geils Game. Han de dreh scho chli duss.
au scho gwunne.
Hüt zeme spile ok?
 
Zuletzt bearbeitet:
Die wenige RL Stunde chente villicht mit Witcher 3: Ben 170h! ztue ha ;).

BTT: Playertotallyunknownbutprobablydeadly Battlerground reizt mi eich überhaupt ned. Au wenn Lüüt seged es sig es geils Gfühl zgwünne. So geil wie en Aerial im RL is Goal zbefördere chans gar ned si ;).
 
  • Like
Reactions: Skillphil
Die wenige RL Stunde chente villicht mit Witcher 3: Ben 170h! ztue ha ;-).

BTT: Playertotallyunknownbutprobablydeadly Battlerground reizt mi eich überhaupt ned. Au wenn Lüüt seged es sig es geils Gfühl zgwünne. So geil wie en Aerial im RL is Goal zbefördere chans gar ned si ;-).


RL und PUBG muss mer ja au würkli ganz und gar nöd welle veglieche...
 
RL und PUBG muss mer ja au würkli ganz und gar nöd welle veglieche...
Gaht ja ned um dSpielart, sondern um es "geils gfühl". Vorme Jahr wärs no en Penta Kill im Smite gsi aber ja dInteresse änderet sich halt ;-).

Dir gahts ja in erster Linie um zeme zocke und es Game ha wo würkli alli zocked. Findi sicher sinnvoll. Wirde aber trotzdem nochli abwarte wie sich de Hype und sGame entwickled.
 
@Skilli: Wieviel Stunde uf de PS chömed dezue? Du Schlingel du...
 
benbooooooA! Ha de PUBG au am Start! Und bereits im SoloQ eimal Gwunne scho sehr sehr geils gfühl. Und s herz isch aso rächt am pumpe gsi wo gstande isch 2/99 am leben. oida!!!!! :D
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord